به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، تمرین عصر روز جمعه استقلال که قرار بود از ساعت ۱۳ در ورزشگاه دستگردی برگزار شود به دلیل برگزاری مراسم ختم مادر مدد جباری، مسئول تدارکات این تیم از ساعت ۱۵ آغاز شد.

در تمرین امروز استقلال تعداد زیادی از لیدرهای هواداران این تیم حضور داشتند که به تشویق بازیکنان استقلال به ویژه هادی زرین ساعد، دروازه بان دوم آبی پوشان می‌پرداختند!

هواداران و لیدرهای استقلال به شدت علی فتح‌الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال را مورد تشویق قرار داده و در ادامه با حمایت از پرویز مظلومی خواستار آن بودند که وی یک جام دیگر را به کلکسیون افتخارات استقلال اضافه کند.

پس از اینکه هواداران به یکباره علیه تیم پرسپولیس شعار دادند منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال از آنها خواست که سکوت کرده و دیگر شعار ندهند. حدود ۱۰۰ هواداری که در ورزشگاه دستگردی حضور داشتند خواسته پورحیدری را پذیرفته و به تشویق بازیکنان استقلال پرداختند.

هواداران همچنین با شعار " مظلومی حمایتت می‌کنم " و " پرویز سوبله چوبله " به شدت مظلومی را مورد تشویق قرار دادند.

در تمرین امروز استقلال سیدمهدی رحمتی و بهتاش فریبا شرکت نداشتند.

بهمن فروتن و شاهرخ بیانی در تمرین استقلال حضور داشته و شاهد کارهای تاکتیکی تیم استقلال بودند.

مجتبی جباری هافبک تیم استقلال که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده با ۲۰ دقیقه تاخیر در تمرین حضور یافت و در کنار زمین به همراه میلاد میداودی به طور انفرادی تمرین کرد.

در حین صحبت‌های منصور پورحیدری و چند خبرنگار حاضر در تمرین تعدادی از لیدرها به یکی از خبرنگاران اعتراض کرده و عنوان می‌کردند که سئوال‌های وی حاشیه‌ای است و استقلال را دچار دردسر خواهد کرد.

در اواسط تمرین لیدرهای استقلال پورحیدری را به گوشه‌ای فراخوانده و حدود ۲۰ دقیقه با او گفتگو کردند.

حسین فرزامی، عضو هیئت مدیره استقلال و علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه نیز امروز در تمرین حضور پیدا کرده و نظاره گر تلاش آبی پوشان بودند.

در ابتدای تمرین مظلومی حدود ۵ دقیقه برای بازیکنان خود صحبت کرد و از آنان خواست که با توجه به نزدیک بودن دیدار مقابل سرچشمه تمرینات جدی خود را برگزار کنند تا بتوانند با کسب پیروزی در این دیدار یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.

پس از صحبت‌های مظلومی بازیکنان ابتدا دور زمین دویده و پس از گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر مظلومی و هنکه به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و در بخش بعدی تمرین بازیکنان در قالب دو تیم سبز و آبی به یک فوتبال درون تیمی پرداخته که در مواقع لزوم پورحیدری و یا هنکه بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در ساعت ۱۶:۳۰ به پایان رسید و این تیم فردا یک تمرین سبک را در تهران برگزار خواهد کرد و سپس تهران را به مقصد کرمان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میهمان مس سرچشمه خواهد بود.