به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، برخی از افراد منتسب به باشگاه راه آهن ساعتی پس از پایان دیدار این تیم برابر مس با یکی از لیدرها که اعتقاد داشت باشگاه به او بدهکار است درگیر شدند.
پس از پایان نشست‌های خبری دیدار راه آهن - مس کرمان و در هنگام خروج بازیکنان از ورزشگاه اکباتان تعدادی از افراد منتسب به باشگاه راه آهن با یکی از بوقچی‌ها درگیری فیزیکی شدید پیدا کردند که با دخالت نیروی انتظامی این مسئله به پایان رسید.

این بوقچی که با کلاه و چهره خاص شخصیت معروفی در ورزشگاه‌هاست اعتقاد داشت به خاطر لیدری تیم راه آهن باید ماهیانه مبلغی را از این باشگاه دریافت کند. او در پایان بازی به علی دایی توهین کرد که این مسئله با واکنش برخی از افراد منتسب به این باشگاه همراه شد.

یکی دیگر از اتفاقات جالب پس از پایان مسابقه این بود که نیروی انتظامی با ورود داوری رئیس هیئت مدیره و واحدی یکی از مسئولان باشگاه مس به راهروی متصل به رختکن تیم راه آهن ممانعت کرد که این مسئله با ناراحتی مدیران مس همراه شد گرچه دقایقی بعد آنها را به این محل راه دادند.

در این بین هواداران دو تیم با بلاژویچ هم که پشت در ایستاده بود دیدار و گفتگو کردند و با این مربی پیشین تیم ملی عکس یادگاری انداختند.

یک پیرمرد شصت ساله به نام رمضانعلی کوشکی با پیراهن مسی، بازیکن شماره ۱۰ بارسلونا حدود ۲۰ دقیقه پشت رختکن تیم راه آهن روپایی میزد که پس از خروج علی دایی دقایقی با سرمربی راه آهن گفتگو کرد. دایی هم قول مساعد داد مشکل این پیرمرد که مدعی است رکوردار روپایی زدن است را حل کند.