درخواست سپاهان از کمیته استیناف درباره بازی جنجالی با پرسپولیس

حلاجی مدیر امور حقوقی باشگاه سپاهان در فاصله چند روز مانده تا برگزاری جلسه کمیته استیناف برای صدور رای نهایی در مورد دیدار لغو شده پرسپولیس و سپاهان از این کمیته خواست تا با رعایت انصاف و قانون رای نهایی را صادر کنند.

اخبار ورزشی- حرف های مدیر امور حقوقی باشگاه سپاهان را در خصوص این پرونده در ادامه می خوانید.

اول از همه تشکر از اعضای محترم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به جهت ارائه فرصت دفاع به صورت حضوری و تشکیل جسله با حضور طرفین که مورد درخواست مکرر باشگاه سپاهان بوده است. متاسفانه کمیته محترم انضباطی در این خصوص صرفا حق دفاع مکتوب و ارسال لایحه را به باشگاه سپاهان داده بود،  که لایحه مربوطه نیز در فرجه قانونی تنظیم و به نحو صحیح تقدیم کمیته محترم انضباطی گردیده بود.

اعتقاد بر اینکه در رای صادره از ناحیه کمیته انضباطی رعایت قانون نشده؛ به هر حال در این پرونده اتفاقات غیر قابل پیش بینی و خارج از کنترل و اراده، منجر به تغییر موجه ورود تیم سپاهان به محل ورزشگاه شده، که بر اساس آئین نامه مسابقات بایستی مسابقه انجام می گردید.

امیدواریم انتظار به حق مردم استان اصفهان به رعایت انصاف و قانون در کمیته محترم استیناف پاسخ داده شود و باشگاه سپاهان هم این اطمینان را به مردم شریف اصفهان می دهد که جهت پیگیری موضوع از تمام پتانسیل و فرصت های قانونی در راستای اجرای عدالت و نقض رای کمیته انضباطی استفاده کند.