به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه، این بازیکن اسپانیایی تابستان گذشته از والنسیا به چلسی پیوست و پیش از آن با تیم قبلی اش موفق شده بود بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری شکست دهد.

او در گفتگو با نشریه ساندی میرر گفت: " آن دیدار، یکی از بهترین بازی های من بود. برای شکست دادن بارسا باید فوق العاده بازی کنید. این کاملا واضح است. "

ماتا معتقد است اگر چلسی در دیدار مقابل بارسا با تاکتیکی مناسب پای به میدان بگذارد، و اجازه ندهد آبی و اناری ها بازی همیشگی شان را انجام دهند، می توانند به پیروزی برسند.

" همه ما می دانیم که آنها یکی از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارند. اما در فوتبال هچ چیز غیرممکن نیست. ما باید از موقعیت های مان به خوبی استفاده کنیم و منسجم باشیم و به طور تیمی دفاع کنیم. از ابتدای چمپیونزلیگ، بارسا و رئال به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی مطرح بودند. اما شاید این مسئله به نفع ما باشد. می دانیم اگر بتوانیم خوب بازی کنیم، فرصت صعود را خواهیم داشت.

درست است که بارسا بازیکنان باتجربه زیادی دارد اما بازیکنان ما هم باتجربه هستند. ما هم در ۸ سال گذشته بارها به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیدیم."