به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، علی کریمی در پایان تمرین روز سه شنبه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: خودم مانده ام که این تشویق کمیته انضباطی برای چیست. امروز بچه ها در محل تمرین مرا اذیت می کردند که این تشویق برای کدام صحنه و اتفاقی است که در بازی پرسپولیس - داماش رخ داد.

وی افزود: این مهم نیست که کمیته انضباطی مرا تشویق کرده آنچه اهمیت دارد جریمه ای است که برای باشگاه در نظر گرفته است امیدوارم باشگاه در این خصوص پیگیری لازم را به عمل آورد تا حقی از پرسپولیس ضایع نشود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ دهد و تماشاگران آن تیم به داور توهین کنند اما نمی دانم این جریمه چرا برای ما در نظر گرفته شد؟ در شهرستانها ۹۰ دقیقه به داور و بازیکنان تیم مهمان توهین می شود اما هیچ برخوردی نمی شود.

وی اتفاقی که در بازی پرسپولیس - داماش رخ داد و جریمه کمیته انضباطی را اتفاقی نادر خواند و گفت: آنچه اتفاق افتاد تمام شده و ما باید از آن درس بگیریم تا از این به بعد در زمین هوای هم را داشته باشیم.

کریمی ضمن ابرازامیدواری از اینکه دیگر در ورزشگاه ها به هیچکس توهین نشود، گفت: دو امتیازی که از پرسپولیس کسر شده می تواند در ادامه لیگ به ضرر ما تمام شود و امیدوارم با پیگیری هایی که از طرف باشگاه صورت می گیرد این مشکل برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: نه من و نه هیچ کس دیگری اتفاقی که در بازی پرسپولیس - داماش افتاد را تایید نمی کند و امیدواریم از این به بعد شاهد چنین اتفاقی در هیچ جا نباشیم.

هافیک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صدور رای کمیته انضباطی گفت: به هیچ عنوان فکر نمی کردم چنین رایی صادر شود. پیش بینی می کردم بازی ۳ بر صفر شود و یا حتی به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شویم اما پیش بینی این رای را نمی کردم.

کریمی در خاتمه تصریح کرد: من در بازی پرسپولیس - داماش کار خاصی نکردم و فقط به داور گفتم حق با شماست و تلاش کردم این قضیه زودتر تمام شود اما نمی دانم چرا اعتراض تماشاگران ادامه پیدا کرد. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی برای ما رخ ندهد.