مظلومی: منتظر نتیجه پرسپولیس نیستیم

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با صبای قم با اشاره به بازی امروز تیمهای پرسپولیس و سپاهان و اینکه آیا این مسابقه تأثیری در روند حرکتی استقلال خواهد داشت یا خیر گفت: ما به بازی دیگران کاری نداریم و کار خودمان را انجام میدهیم. استقلال ۵ فینال در پیش دارد و نباید به نتیجه دیگران کاری داشته باشد.

وی ادامه داد: عبدالله ویسی از تیم خوبی برخوردار است و به قول او تساوی در بازی فردا دیگران را خوشحال می‌کند. هدف ما کسب سه امتیاز است و آنها انگیزه کافی را دارند و خوشبختانه مصدومان ما کم‌کم اضافه شدند و مشکلی بابت بازیکنانمان به جز کیانوش رحمتی نداریم.

مظلومی افزود: منتظر نمی‌مانیم که ببینیم نتیجه بازی پرسپولیس چه می‌شود. در این ۵ بازی تیم‌ها قطعاً امتیاز از دست می‌دهند اما ما نباید امتیاز از دست بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل بعد با دروازه‌بان خارجی صحبت کرده‌اید گفت: چه کسی باید با دروازه‌بان خارجی مذاکره کند؟ وضعیت سال بعد هنوز مشخص نیست. از این شایعات زیاد مطرح می‌شود، درست مثل درگیری من و تیموریان که هیچ کداممان روحمان از این قضیه خبر نداشت.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا جباری شانس بازی در بازی با صبا را دارد یا خیر گفت: این بازیکن در لیست ۱۸نفره ما است و امشب تصمیم ‌می‌گیریم که او بازی کند یا خیر. ژ



مظلومی با اشاره به اینکه سید مهدی رحمتی مصدوم است اما اعلام کرده در بازی فردا به میدان می‌رود گفت: این شرایط در کل تیم ما وجود دارد و رحمتی تلاش کرده و پزشکان نیز سعی کرده‌اند او را به این مسابقه برسانند. درست مثل تیموریان که شرایط ۳۰ دقیقه بازی را داشت اما بیش از ۶۰دقیقه در زمین دوندگی کرد.

خبرنگاری پرسید: به نظر می‌رسد استقلالی‌ها بعد از قهرمانی در جام حذفی کمی با سردی در مسابقات حاضر می‌شوند که مظلومی در پاسخ گفت: اشتهای ما با یک جام تمام نمی‌شود و به این زودی سیر نمی‌شویم. دنبال جام دوم هستیم و در آسیا نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم تا مقام بگیریم. شاید بعد از مسابقات جام حذفی بازیکنان تصور کردند کارشان تمام شده اما اینگونه نیست و ادامه راه را با توکل به خدا ادامه خواهیم داد.

مظلومی گفت: هواداران از تیم ما حمایت کردند و در کرمان به پیروزی رسیدیم. امیدوارم آنها پشت تیم ما باشند و به اشخاص کاری نداشته باشند و فقط به استقلال فکر کنند. ما به آنها نیاز مبرم داریم و امیدواریم آنها را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به بازی فردا گفت: این بازی برای ما و به خصوص برای صبا حساس است و ویسی مربی توانایی است و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

مظلومی یادآور شد: شاید بعضیها خرده میگیرند که مظلومی مدام میگوید ما مصدوم داریم اما دیگر مربیها که با این مشکل مواجه هستند حق دارند و کسی از آنها ایراد نمیگیرد. من تیمم را بر اساس تاکتیک بستم و هنگامی که جانشینهای بازیکنان مصدوم جا نیفتادند دیدید که در نیمفصل دوم به مشکل خوردیم ولی امیدوارم با اضافه شدن جباری و تیموریان تبدیل به تیمی شویم که هواداران انتظار دارند.