به گزارش افکارنیوز به نقل از تابناک، اين ورزشكار ۴۰ساله متولد بندرانزلي اين روزها تمرينات سختي را براي افزايش ركورد مورد نظر خود انجام ميدهد و معتقد است ميتواند از طريق ورزش، نام ايران را در مجامع بين المللي مطرح كند. محمدي كه از قهرمانان سابق دوي سرعت است و پس از پايان دوران قهرماني به ورزشهاي سهگانه روي آورده، اكنون قصد دارد يك ركورد جهاني را به نام ايران در آيتم اسكات استقامتي به ثبت برساند.

این ورزشکار ۶۵کیلویی رکورد ۲۲۰ بار نشستن را در حالی که وزنه ای ۵۰ کیلوگرمی‌را روی شانه‌های خود دارد، به صورت غیر رسمی‌به ثبت رسانده و در تلاش است تا برای ثبت رسمی‌این رکورد در کتاب رکوردهای جهانی نظر کارشناسان گینس را برای حضور در تهران جلب کند. محمدی این رکورد را در زمان کمتر از یازده دقیقه به ثبت رسانده و بعید به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک ورزشکار دیگری بتواند به رکورد او نزدیک شود. برگ برنده این ورزشکار در به ثبت رساندن این رکورد توانایی هوازی بالای اوست که به دلیل سال‌ها حضور در ورزش دوومیدانی به‌دست آمده است

اين در حالي است كه ورزشكاران رشتههاي مرتبط با بدنسازي اغلب از نظر هوازي براي رسيدن به ركوردهاي تعدادي با مشكل روبهرو ميشوند. محمدي درباره رقبايي كه در راه ثبت اين ركورد دارد، ميگويد: فعلا در زمينه اسكات استقامتي رقيب قابل اعتنايي ندارم. مدتي قبل يك وزنه بردار ۱۵۰ كيلويي روس با وزنه ۱۰۰ كيلويي ۵۰ بار اسكات زد و اين ركورد را به ثبت رساند. من ۶۵ كيلو بيشتر نيستم اما با اين حال ميتوانم با وزنه ۱۰۰ كيلويي ۴۵ بار اسكات بنشينم. به همين دليل معتقدم اگر بحث اسكات استقامتي و ركوردگيري زماني مطرح باشد حرفهاي زيادي براي گفتن دارم.