اشجاری و اتهام به استقلال

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایمنا، اشجاری در مورد دلایل غیبتش در بازی اخیر سپاهان میگوید: زمانی که از عربستان برگشتیم به دلیل آنفولانزای شدید نتوانستم حدود یک هفته با تیم تمرین کنم، بعد از آن هم از ناحیه کشاله ران مصدوم شدم و به همین دلیل نتوانستم در تمرینات تیم حضور داشته باشم و دو روز پیش از آغاز بازی با پرسپولیس به تمرینات تیم پیوستم که سرمربی تیم عنوان کرد بهتر از در این بازی به میدان نروی.

او که بازی سپاهان و پرسپولیس را از نزدیک دید، در مورد این بازی هم تصریح می‌کند: به نظر من در این مسابقه در روزی که خوب نبودیم، موقعیت‌های بسیاری ایجاد کرده و اگرچه می‌توانستیم به گل برسیم اما از آن استفاده نکردیم. به نظر من اگر در نیمه نخست بازی گل برتری خود را وارد دروازه می‌کردیم، نتیجه بازی چیز دیگری رقم می‌خورد. البته پرسپولیس در این مسابقه خوب بازی می‌کرد و با این همه محروم خطرناک ظاهر شد.

مدافع سپاهان در مورد اظهارات رویانیان و اعلام اینکه دوست دارد استقلال قهرمان شود، ‌ بیان می‌دارد: به نظر من انگیزه بازیکنان پرسپولیس در دیدار با سپاهان قهرمانی استقلال نبود بلکه آنها چون مقابل صدرنشین لیگ بازی می‌کردند، انگیزه داشتند. در مورد حرف‌های رویانیان هم باید بگویم وقتی اظهاراتش را شنیدم واقعاً خنده‌ام گرفت زیرا دو رقیب سنتی که سال‌هاست با هم دشمنی دارند، با حرف‌های غیر حرفه‌ای و احساسی رویانیان می‌خواهند با هم همکاری کرده و برای قهرمان نشدن سپاهان تلاش کنند. به نظر من این مسئله نشان می‌دهد که همه چقدر از سپاهان می‌ترسند.
اشجاری در مورد دیدار تیم‌های صبا و استقلال و تاثیر آن بر قهرمانی سپاهان اضافه می‌کند: واقعاً برایم جای سئوال دارد که چرا بازیکنان صبا مقابل استقلال اینگونه بازی کردند و امیدوارم بازیکنان صبا در مسابقه واقعاً بازی کرده باشند! بارها گفته‌ام که از این می‌ترسم در ۴ بازی آخر لیگ اتفاق خاصی صورت گیرد و امیدوارم قهرمانی به روز آخر کشیده نشود زیرا بازی قبلی استقلال نشان می‌دهد که اگر قهرمانی لیگ به روز آخر کشیده شود، نتیجه بازی استقلال در ورزشگاه آزادی واقعاً عجیب و غریب می‌شود!

مدافع سپاهان در مورد بازی سپاهان مقابل لخویای قطر هم اضافه می کند: لخویا تیم خوبی است و مقابل سپاهان برای امتیاز گرفتن به میدان می آید؛ امیدوارم سپاهان در این بازی هم به پیروزی برسد تا صعود خود به دور بعد مسابقات آسیا را کاملاً قطعی کند.