پولادی: مشکلی بین کریمی ودنیزلی وجود ندارد

به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین؛مهرداد پولادی حرفهایش را در مورد بازی این گونه آغاز میکند:در نیمه اول وزش باد شدید بازی را خراب کرد ولی در نیمه دوم بازی بهتر شد. متأسفانه فرصتهای زیادی را از دست دادیم و موقعیتهای ما خیلی بهتر از الغرافه بود ولی متأسفانه در دقیقه ۹۱ گل خوردیم. اگر باهوشتر بودیم ۳ امتیاز را میگرفتیم.

حرکات فرهاد مجیدی حرف‌ و حدیث‌های زیادی را در مورد این بازیکن به وجود آورده و خیلی‌ها از او انتقاد کردند. پولادی در این خصوص می‌گوید: «به هر حال آقای مجیدی استقلالی هستند و این تیم را دوست دارند. او تشخیص داد که آن حرکات را انجام دهد و خودش باید در این مورد توضیح بدهد.»

گل تساوی الغرافه در شرایطی به ثمر رسید که شوت بازیکن این تیم پس از برخورد به سر پولادی به تور دروازه چسبید. پولادی در این خصوص می‌گوید: «من تا جایی که می‌توانستم سرم را دزدیم و فکر می‌کنم توپ به موهایم ساییده شد و کمی ارتفاع گرفت. من زمان زیادی نداشتم و متأسفانه سرعت توپ هم زیاد بود.»

از پولادی در مورد انتقادهای علی کریمی از مصطفی دنیزلی سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد: «این موضوعی است که مربوط به کریمی و دنیزلی می‌شود و من نمی‌توانم حرف خاصی بزنم. با این حال من معتقدم که مشکلی بین این دو نفر وجود ندارد.»