منوچهری: جوانی عامل شکست سایپا نیست

به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت گل،سید امین منوچهری اظهار داشت: متاسفانه سایپا در دیدارهای این فصل فوتبال در برابر استقلال و پرسپولیس نتایجی که شایستگی آن را داشت، کسب نکرد.

وی افزود: به عنوان نمونه در دیدار برابر استقلال در مرحله رفت حتی مربیان و بازیکنان تیم تهرانی اعتراف کردند که سایپا بازی بهتری به نمایش گذاشت و حق ما شکست نبود.

*‌ برای انتقام به تهران نمی‌رویم

این بازیکن جوان نارنجی‌پوشان البرزی در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه دیدار برگشت سایپا و پرسپولیس آیا حالت انتقامی دارد؟ گفت: این مسئله که ما در دیدار رفت با پرسپولیس نیز با بدشانسی برابر تهرانی‌ها تن به شکست داده‌ایم هرگز موجب نمی‌شود که با هدف انتقام در مقابل حریف حاضر شویم.

منوچهری تاکید کرد: برد و باخت جزوی از فوتبال است و نباید روحیه جوانمردی و اخلاق را فدای نتیجه بازی کرد و بگوییم که با کدورت و برای انتقام به مصاف حریف می‌رویم.

وی تصریح کرد: هدف ما کسب ۳ امتیاز و پیروزی برابر حریف است که این هدف را در کمال احترامی که برای رقیب خود قائل هستیم، دنبال می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز با اشاره به تمرینات اخیر این تیم که از سوی کادر فنی ارائه شده، گفت: ما نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانیم و روی نقاط آسیب‌پذیر آنها در خط دفاع کار کرده‌ایم.

منوچهری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا مهاجمان سایپا توانایی باز کردن دروازه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دارند؟ ‌ گفت: متاسفانه در سه دیدار اخیر با پرسپولیس و استقلال موفق به انجام این مهم نشده‌ایم، اما این هفته می‌خواهیم طلسم فصل جاری را شکسته و با گل از ورزشگاه آزادی خارج شویم.

وی افزود: تمام کارشناسان فوتبال و رسانه‌های واقع‌گرا تاکید دارند که بدشانسی عامل عدم موفقیت سایپای البرز در برابر استقلال و پرسپولیس در این فصل بوده است.

منوچهری گفت: بنابراین در دیدار آتی می‌خواهیم ضعف‌های گذشته را جبران کرده و با کسب ۳ امتیاز به کرج بازگردیم که تحقق این مهم منجر به تحکیم جایگاه سایپا در جدول هم خواهد شد.

* جوانی علت شکست‌های ما نبود

وی با بیان اینکه برخی از کارشناسان معتقدند بسیاری از بازیکنان سایپا جوان بوده و تجربه حضور در دیدارهای حساس را ندارند، گفت: این تحلیل را قبول ندارم و بسیاری از جوانان سایپا تجربه‌ بسیاری از حضور در آزادی و بازی با استقلال و پرسپولیس دارند.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین جوانی علت شکست‌های ما نبوده و در روز شنبه ثابت خواهیم که این جوانان می‌توانند نتایج بزرگی کسب کنند.

لازم به توضیح است، دیدار تیمهای فوتبال سایپای البرز و پرسپولیس تهران از هفته سی و یکم رقابتهای لیگبرتر فوتبال کشورمان روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.