به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این تمرین با توجه به اینکه مصطفی دنیزلی در ترکیه به سر می برد، زیر نظر محسن عاشوری انجام شد. او در ابتدای تمرین دقایقی با سرخپوشان صحبت کرد و سپس تمرین را آغاز کرد.

مهرداد اولادی در تمرین امروز غایب بود. او برای پیگیری برنامه‌های درمانی خود به کلینیک دکتر فرید از اعضای کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود. مازیار زارع و علی کریمی هم نفراتی بودند که در کلینیک باشگاه حضور پیدا کردند.

دکتر چشمه سری درباره وضعیت آنها گفت: زارع از ناحیه مچ پا درد داشت و به این دلیل ریسک نکردیم، اما امیدواریم که برای بازی با سایپا در اختیار کادر فنی باشد. علی کریمی هم مشکل خاصی ندارد و برای رفع کوفتگی و خستگی استراحت داشت. وحید هاشمیان تمرین‌های اختصاصی انجام داد. شیثرضایی هم که در محل تمرین حاضر شده بود، تمرین نکرد و تحت نظر " سودی " مسئول کلینیک قرار گرفت.

دکتر چشمه سری درباره این بازیکن نیز گفت: شیثرضایی در بازی با الغرافه از ناحیه کشاله آسیب دید. MRI از پای او گرفته شد و بعد از دریافت جواب، اقدامات پزشکی و فیزیوتراپی بعدی انجام خواهد شد.

حمیدرضا علی عسگر هم که هفته گذشته با آسیب دیدگی جدیدی روبرو شده بود و به همین خاطر بازی با الغرافه را از دست داد، امروز کار با توپ را انجام داد و پس از آن بوسیله کادر پزشکی معاینه شد. ضمن اینکه فردا مشخص می‌شود که او برای بازی با سایپا آماده می شود یا خیر.

به گزارش ايسنا، تيم فوتبال پرسپوليس روز شنبه در هفته سيويكم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي به مصاف سايپا ميرود.