پیروزی داماش مقابل نیروی زمینی

هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ یک تیم فوتبال داماش گیلان در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ یک فوتبال در دیداری حساس و نفس‌گیر مقابل نیروی زمینی تهران به برتری دو بر یک دست‌یافت و فاصله‌اش با منطقه سقوط را به پنج امتیاز افزایش داد.

اخبار ورزشی- هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و دو تیم فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

ایمان صادقی، بهتاش میثاقیان، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، سعید طالبی، عباس کندل، میثم پسندیده، محمد مختاری، جابر نصیری، سینا شاه‌عباسی، محمد غلامی

سرمربی: مازیار ربیعی‌فرد

ترکیب تیم فوتبال نیروی زمینی تهران:

وحید مهدی خانی، حسین مددی، حسین خیری، امید سام کن، فرشید لک، غلامرضا ثابت ایمانی، حمید محمدی، رسول سعدیان نیا، علی صبوری، عارف رستمی، بهرام احمدی

سرمربی: امیدرضا روان‌خواه

پسران شهر باران مقابل تیمی قرار می‌گیرند که یادآوری ناداوری و تبعیض در فوتبال کشورمان است؛ نیروی زمینی در پلی‌آف لیگ دسته دوم به لطف شاهکار داوری موفق شد داماش را از پیش رو برداشته و به لیگ یک صعود کند.

لاجوردی پوشان شهر باران بازی را بهتر از حریف آغاز کرده و توسط محمد غلامی در دقیقه ۱۱ به گل رسیدند، این گل در دقیقه ۲۹ نیمه نخست توسط بهرام احمدی پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

داماشی‌ها در نیمه دوم با عزمی راسخ‌تر پا به میدان گذاشته و با تعویض‌های پی‌درپی سعی در تغییر جریان بازی داشتند، میعاد یزدانی تعویض طلایی پسران شهر باران در دقیقه ۶۸ مسابقه گل دوم و برتری داماش را به ثمر رسانده و سه امتیاز را برای ارتش لاجوردی پوش به ارمغان آورد.