خدابنده: از همه آن‌ها خجالت کشیدم!

جمعی از قهرمانان علاوه بر کمک به مردم، طرح درآمد خانوار در روستا‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان را آغاز کردند. اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندوی بانوان و دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، حسن رحیمی قهرمان جهان و نفر سوم المپیک کشتی آزاد و میثم نصیری قهرمان کشتی آسیا با حضور در روستا‌های منطقه کشاری در ۳۰ کیلومتری مرز ایران و پاکستان بار دیگر نسبت به توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در ۴ روستای این منطقه اقدام کردند.

اخبار ورزشی- این قهرمانان اولین سری از پارچه‌های سوزن‌دوزی شده زنان هنرمند بلوچ را که توسط مؤسسه خادمین علی بن ابیطالب (ع) در نوبت پیشین تحویل خانواده‌ها داده شده بود را گرفتند و حق الزحمه‌های مربوطه از محل کمک‌های مردمی ذی‌ربط را به این بانوان پرداخت کردند.

اکرم خدابنده با حضور در این روستا‌های مرزی از احساسش می‌گوید: «تا زمانی که در میان بچه‌های بدون کفش در آن هوای گرم نباشی، معنی پابرهنه بودن را درک نمی‌کنی! از همه آن‌ها خجالت کشیدم. برای اینکه آن‌ها هموطنان من هستند و من از این همه مشکلات و محرومیت‌های آن‌ها بی‌خبرم. اگر با هم باشیم می‌توانیم مشکلات این کودکان هموطن را کم کنیم.»