رویانیان: همه مسئول این شکست تلخ هستند

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ، محمد رويانيان درباره شکست ۴ بر ۲ پرسپوليس مقابل سايپا عنوان کرد: جا دارد به آقاي تقوي سرمربي شايسته، آقاي کوشا مديرعامل باشگاه سايپا که متأسفانه استعفا داده و به بازيکنان سايپا که شاگردان خوبي براي مربي خود بودند تبريک بگويم. اين برد حق سايپا بود.


وی افزود: بازیکنان سایپا با غیرت و جسورانه بازی کردند و شایستگی‌های خود را نشان دادند. این نتیجه شیرین برای سایپا به غیرت، تعصب و دوندگی بازیکنان این تیم برمی‌گردد. باید برای دومین بار به مدیریت، سرمربی و باشگاه بزرگ سایپا تبریک بگویم. ضمن اینکه نباید تلاش آقای مجید صالح و مربیان گذشته این تیم فراموش شود که اینطور خوب جوانان سایپا را سازماندهی کردند و تأثیراتش را اکنون می‌بینیم.


رویانیان ضمن ناراحتی شدید از نتیجه بدست آمده گفت: بازی تیم ما در خور شأن پرسپولیس نبود. همه مسئول این شکست تلخ هستند؛ از کادر فنی گرفته تا بازیکنان.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: به موقع برخورد مناسب را عوامل این شکست خواهم داشت اما فعلا به دنبال این هستیم شرایط تیم طوری شود تا بازی‌های حساس آینده را از دست ندهیم. فقط امیدوارم هواداران ما که روز گذشته ناراحت شدند در این شرایط به ما کمک کنند چون دغدغه اصلی من ناراحت هواداران است.





رویانیان در پایان گفت: به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از علی پروین می‌خواهم در این موضوع دخالت و پادرمیانی کند و نتایج اخیر پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهد.