به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، تیم والیبال جوانان از روز جمعه، اول اردیبهشت ماه نخستین اردوی آمادگی خود را به مدت ۸ روز آغاز کرد.

خسرو ابراهیم، رئیس سازمان تیم‌های ملی به طور سرزده بر سر تمرینات این تیم حاضر شد و از نزدیک شاهد تمرینات جوانان والیبال ایران بود و با اعضای کادر فنی و بازیکنان دعوت شده دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در خصوص این اردو گفت: بازیکنان دعوت شده از لحاظ جسمانی و مهارتی خوب هستند، اما در مرحله گزینش قرار دارند و باید شایستگی‌های خود را به کادر فنی ثابت کنند تا به دیگر مراحل اردوی آمادگی نیز دعوت شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه فدراسیون والیبال نمی‌تواند پاسخگوی امکانات مورد نیاز برای ۷ اردوی همزمان تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف در بخش زنان و مردان باشد، ادامه داد: فدراسیون در نظر دارد به اردوی‌های تیم‌های پایه و بانوان سروسامان بهتری دهد تا آنان از این مشکلات نداشته باشند.

خسرو ابراهیم با بیان اینکه باشگاه سایپا امکانات خوبی در اختیار تیم والیبال جوانان قرار داده است، گفت: تیم نوجوانان نیز از امکانات هیئت‌های استانی والیبال برای اردوهای خود استفاده می‌کند. در تلاش هستیم برای بانوان نیز امکانات مناسب و مورد نیاز را تامین کنیم.

تیم والیبال جوانان خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۲ که مهرماه امسال با حضور ۱۶ تیم در شهر ارومیه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

علاوه بر فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، محمد شعبان خمسه، فرشاد سعیدی و حمید جعفر زاده به عنوان مربی و علی ستوده‌روان به عنوان سرپرست این تیم را در اردو همراهی می‌کنند.

همچنین علیرضا طلوع کیان(آنالیزور)، دکتر غلامرضا نوروزی به عنوان پزشک و امیر حاجی قاسم(مربی بدنساز) در اردوی نخست تیم والیبال جوانان حضور دارند.

معین معینی فر، حمید حمودی، میثم شکری، فاضل پژوهان، عبداله حبیبی، سعید آقاجانی، محمدرضا فتاحی، امیر علی محمد فتحعلی، محمد میرزایی، علی رشیدی، مهدی اورنگی، هادی پرشان، علی نائیجی، سینا قریب خان، سینا حسین زاده، رضا جوانبخت، علی دانشپور، آرش نعمت زاده، رسول شهسواری، عباس اولادی، مرتضی بازارگرد، محمد عزیزی و فریبرز رحیمی ۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم والیبال جوانان هستند.