به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، محمد رویانیان در زمان ترک جلسه اتحادیه فوتبال در مورد مشکلاتی که در روزهای اخیر گریبانگیر باشگاه پرسپولیس شده است اظهار داشت: پرسپولیس در حال تکامل است و باشگاهی که در حال تکامل بوده قطعا دچار چالش خواهد شد. پیش بینی اینکه در چنین شرایطی قرار گرفته و سختی های زیادی را متحمل شویم را کرده بودیم اما خیلی آرام مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی در خصوص صحبت عابدینی که گفته باید برای پرسپولیس دعا کرد، اظهار داشت: ایشان برای تیم خودشان هم دعا کنند اما فکر می کنم دعای ما برای تیم عابدینی بیشتر گرفت زیرا تیمشان دارد بالا می آید اما دعای ایشان برای تیم ما مفید نبود به خاطر آنکه در این دو بازی نتیجه نگرفتیم.

وی در خصوص نشست اتحادیه فوتبال اضافه کرد: جلسه بسیار خوبی بود دو ضلع مهم فوتبال ایران یعنی فدراسیون و اتحادیه با هم نشست خوبی داشتند و به بررسی مشکلات و ایجاد هماهنگی بیشتر پرداختند. ضلع سوم که حاکمیت و دولت نیز هست باید صد در صد از فوتبال حمایت کند. حتما من گزارش این جلسه را به آقای عباسی وزیر ورزش و جوانان خواهم داد و ایشان را برای حمایت بیشتر از فوتبال ترغیب خواهم کرد.

رویانیان با بیان اینکه گفته است شاهنامه را آخر فصل می خوانند و اینکه بعضی ها اعلام کرده اند وی این حرف را اشتباه اعلام کرده اظهار داشت: بعضی ها فکر می کنند که من مسائل را نمی دانم اما لازم است در برخی موارد ما شوخی هایی انجام دهیم. ضمن اینکه باید تاکید کنم منتصب کردن آقای عابدینی که یکی از مدیران خوب فوتبال ایران است به برخی جریانات را قبول ندارم.

مدیر عامل پرسپولیس با اشاره به اینکه کمیته استنیاف را مرجع عادله و صالحه می داند تصریح کرد: امیدوارم کمیته استنیاف در عدالت کامل رایش را صادر کند.

در این هنگام مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال از سمت دیگر با رویانیان صحبت کرد و گفتند مشکل حل شد و ۲ امتیاز را گرفتید و او هم با خنده گفت انشاءالله مشکلات حل می شود.

وی در مورد صحب های اخیر علی پروین تصریح کرد: اطلاعات پروین همینطوری است وقتی می خواهد بگوید با آقای رویانیان می خواهیم مسائل تیم را مطرح کنیم می گوید می خواهیم حساب کتاب کنیم مخلص آقای پروین هم هستیم.

رویانیان در مورد اینکه آیا قرار است پروین در خصوص مسائل فنی دخالت کند اظهار داشت: بحثدخالت نیست. دنیزلی مربی بزرگی است و بزرگی او را زیر سئوال نمی بریم. اما وقتی تیم مشکلات از جمله مالی روحی روانی، امکانات و حمایت تماشاگران ندارد باید ببینیم یا مشکل فنی دارد یا مشکلات دیگر. آقای پروین که پیشکسوت و یکی از بزرگان است باید بفهمد مشکل چیست و به ما هم بگوید تا ما هم بدانیم مشکل امروز پرسپولیس چیست من این را نمی فهمم.

وی در مورد اختلاف کریمی با دنیزلی اظهار داشت: ما درجا این مشکل را برطرف کردیم. کریمی خودش به دنیزلی زنگ زد و به دنیا آمدن نوه اش را تبریک گفت. او ارتباط خوبی با دنیزلی دارد شاید در مواقعی پدر از پسر ناراحت شود یا پسر مشکلی با پدر پیدا کند اما ما خیلی زود مشکلات را برطرف کردیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ممکن است یکی از این دو فصل بعد نباشد گفت: ممکن است هر دوی آنها نباشند و در ادامه با خنده اظهار داشت انشاءالله هم دنیزلی می ماند و هم کریمی.

رویانیان با صراحت تمام اعلام کرد که خودم در مورد بازیکنان تیم تصمیم می گیرم و گفت: هیچ قدرت و مقامی در چیدن و انتخاب بازیکنان نمی تواند روی من تاثیربگذارد. دنیزلی مستقل عمل کرده و لیست خود را به من می دهد و من وظیفه دارم با بازیکنان مد نظر او مذاکره کنم. اینکه بگویم این بازیکن را می خواهیم یا نمی خواهیم فساد ایجاد می کند و من با این موضوع مقابله می کنم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که لیست اخراجی ها چه زمانی مشخص می شود به شوخی گفت: ما لیست اخراجی های ۴ داریم و ادامه داد بعد از بازی تراکتور سازی و الهلال دنیزلی لیست بازیکنانی که نمی خواهد را اعلام خواهد کرد.