به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، اصغر کامیاب پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: با توجه به حساسیت بازی و نیاز مبرم به سه امتیاز با علم به این موضوع که بازی خانگی سپاهان شرایط ویژهای میخواهد و اینکه آنها برای قهرمانی حتما برای پیروزی میآیند تیم را ارنج کردیم.

وی ادامه داد: سیستم بازی ما دفاعی بود و چشم به ضد حملات داشتیم. برنامه‌ریزی ما در نیمه اول جواب داد و به اهدافمان رسیدیم و حتی دو سه موقعیت گل هم داشتیم که موفق نشدیم.

کامیاب عنوان کرد: سپاهان تیمی است که در ۱۵ دقیقه آخر خطرناک عمل می‌کند و می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. با وجود اینکه این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم و با توجه به شکستن دست طالب‌لو، از نظر روحی و روانی شرایط تیم به هم ریخت و در خط دفاع دچار مشکل شدیم. شاید اگر کمی باتجربه‌تر بودیم می‌توانستیم دقایق باقیمانده را پشت سر بگذاریم. البته سپاهان باشگاه بزرگی است که برای قهرمانی مجدد تلاش می‌کند.

سرمربی شاهین در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط این تیم به نظر می‌رسید یک امتیاز هم در این دیدار به درد شاهین نمی‌خورد، ‌ گفت: ‌یکی از رقبای اصلی ما راه آهن است که دیداری مستقیم با این تیم داریم. به هر حال حساب شده کار کردیم. سپاهان هم تیمی نبود که بخواهیم به راحتی سه امتیاز از آنها بگیریم. هدف ما روی ضد حملات بود تا حریف را اسیر کنیم.

کامیاب در پاسخ به این سؤال که آیا این رفت و آمد مربیان در شاهین باعثوضعیت امروز این تیم نشده و آیا بهتر نبود از همان ابتدا از مربیان بومی استفاده می‌شد، ‌ اظهار داشت: دنبال کالبد شکافی مشکلات گذشته نیستم چون دردی از ما دوا نمی‌کند. تنها هدف ما پیروزی در دو هفته باقیمانده و امیدواری به عدم نتیجه گیری رقبایمان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور یک تیم قدرتمند از بوشهر بهتر از دو تیم ضعیف از این استان در لیگ برتر فوتبال نیست، گفت: حس ناسیونالیستی ندارم که بخواهم صحبت کنم. بوشهر از گذشته بازیکنان بزرگی داشته است. از قدیمی‌های سپاهان هم که به نوعی از مکتب شاهین هستند‌، سؤال کنید این موضوع را تائید می‌کنند. می‌توانیم همزمان چند تیم داشته باشیم اما با توجه به محدود شدن بودجه‌ها در تیم‌های حرفه‌ای شرایط به گونه‌ای است که تحت فشار هستیم.

کامیاب خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم اگر استعدادیابی خوبی در بوشهر انجام شود، می‌توانیم بازیکنان خوبی نظیر کریمیان و ماهینی را کشف کنیم. امثال این بازیکنان در بوشهر زیاد هستند.

وی درباره اینکه طالبلو در دیدار مقابل استقلال پرانتقاد ظاهر شد و آیا به این موضوع اعتقاد دارد، گفت: این حرف را قبول ندارم. آن بازی را کاملا آنالیز کردیم و مخالف نظر شما هستم. حتی طالبلو در بازی مقابل استقلال در کسب یک امتیاز نقش زیادی داشت.