گلایه اولادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز ، ''مهرداد اولادي''روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا در خصوص آخرين وضعيت خود،گفت:به طور حتم به ديدار مقابل الهلال نخواهم رسيد زيرا به تازگي تمرينات انفرادي را آغاز کرده ام.

وی ادامه داد: در خصوص زمان برگشتم به میادین تا زمانی که تمرینات گروهی خود را آغاز نکنم نمی توانم نظری دهم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این فصل بسیار بدشانس بودم و از ابتدا تا انتها درگیر مصدومیت های مختلف شدم اما تمام مصدومیت های من برای پرسپولیس بوده است.

وی در خصوص عملکرد ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری، تصریح کرد: پرسپولیس سال خیلی ضعیفی را پشت سر گذاشته است و من نیز بدترین سال فوتبالی خود را تجربه کردم.

وی اظهار داشت: در دوران مصدومیتم هیچ یک از مسئولان باشگاه پیگیر وضعیت من نبودند و تمام هزینه های درمانم را خودم پرداخت کردم. من به خاطر تیم مصدوم شدم و نباید اینچنین برخورد می شد.

اولادی در خصوص اینکه آیا فصل آینده در پرسپولیس می ماند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این روز ها خیلی از رسانه ها اعلام کردند که پرسپولیس مرا نمی خواهد اما هیچ یک از این دوستان از من سئوال نکردند که آیا من مایلم در این تیم بمانم یا قصد جدایی دارم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر باشگاه مرا نمی خواهد خودش این مساله را به من اعلام می کند و نیازی به حاشیه سازی نیست.

اولادی در پاسخ به این سئوال که اگر به اول فصل بازگردد بازهم پرسپولیس را انتخاب می کند، اظهار داشت: اگر به اول فصل بازگردم به پرسپولیس نمی آیم اما برای فصل آینده باید اعلام کنم که هنوز تصمیمی نگرفته ام.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من همان اولادی هستم که در اردو اتریش تیم ملی، باشگاه برای جذبم تمام تلاش خود را می کرد و نباید حالا که مصدوم هستم اینچنین با من برخورد کنند.

وی تاکید کرد: با حضور دنیزلی ۱۰ بازی برای پرسپولیس انجام دادم و این نشان داد که سرمربی تیم به من اعتقاد زیادی دارد و مطمئن باشید اگر مصدوم نمی شدم نمی گذاشتم حتی یک بازیکن جای من را در ترکیب اصلی بگیرد.

اولادي در پايان گفت: هنوز ۲۷ سالم نشده است و فکر مي کنم روز هاي بسيار خوبي در انتظار من خواهد بود.