احداث کلبه های مهربانی تحت تاثیر دیوار مهربانی

گروه اجتماعی- نخستین کلبه مهربانی شهر تهران با هدف ساماندهی کمک‌های مردمی برای افراد نیازمند به همت شهرداری منطقه 11 و جمعیت‌های مردمی در پارک امیریه آغاز به کار کرد.

به گزارش افکارخبر،مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: همه باید به این باور برسیم و تلاش کنیم که به پدیده کارتن خوابی و فقر در شهر پایان دهیم؛ اکنون بیش از شش هزار کارتن خواب از سطح شهر تهران جمع آوری شده است.

فرزاد هوشیار اظهار کرد: کلبه ‌های مهربانی در حقیقت با هدف ساماندهی کمک‌ های مردمی و آغاز مقابله با آسیب‌های اجتماعی با محوریت مردم احداث می شود.

وی بیان کرد: در این کلبه ها مردم پوشاک و غذا برای نیازمندان قرار می دهند و در حقیقت یک لقمه مهربانی را به دست نیازمندان می رسانند.

وی تاکید کرد: امیدواریم همه شهروندانی که دغدغه جوانان آسیب دیده و اقشار نیازمند را در سر دارند برای کمک در چنین طرح هایی همکاری داشته باشند.

گفتنی است کلبه های مهربانی دارای سه بخش کتاب، خوراک و پوشاک هستند و افراد نیازمند می توانند از امکانات آن در قالب وسایل و غذای اهدا شده از سوی شهروندان و ... استفاده کنند.