۱۱۳ میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی لردگان سرمایه‌گذاری شد

علیرضا شفیع‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان با اشاره به تحول در چشم انداز شهرک صنعتی لردگان اظهارداشت: به زودی تحول در فضا سازی و چشم انداز شهرک صنعتی لردگان برای جذب بهتر سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهداف بازدید از این شهرک صنعتی افزود: این بازدید با هدف ارائه راهکار در خصوص رفع مشکلات شهرک صنعتی لردگان با 200 هکتار وسعت، 37 واحد تولیدی بهره‌برداری شده و مستقر در آن و پیگیری درخواست‌های صاحبان صنایع موجود در این شهرک انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهرک صنعتی بیان کرد: لزوم فضاسازی و ایجاد محیطی دلنشین و جذاب در این شهرک صنعتی با اشتغال اسمی 555 نفر به شدت احساس می‌شود.

شفیع‌زاده خاطر نشان کرد: این شرکت با اجرا و توسعه طرح‌های زیباسازی با هدف ایجاد فضای سبز و مناسب و بهبود شرایط کاری و زیستی برای سرمایه‌گذاران حاضر آن با 98 قرارداد بهره‌برداری و 113 میلیارد ریال سرمایه در این شهرک صنعتی و جذب سرمایه گذاران علاقه‌مند جدید در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

وی با انتقاد از کشت و کار در اراضی این شهرک صنعتی گفت: تعرض به اراضی این شهرک صنعتی پدیده‌ای تأمل برانگیز است که در دو سال گذشته رخ داده اما با وجود حکم مراجع قضایی در این خصوص تاکنون اقدامات عملی در صیانت از این اراضی صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرماندار لردگان تصریح کرد: همراهی و همدلی مسئولان شهرستانی یکی از راه‌های گشایش مشکلات صنعت در هر منطقه است و باید کوتلاش کرد که مسئولان استانی و شهرستانی در کنار یکدیگر و با هدف رشد و توسعه اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی و به حرکت در آمدن چرخ صنعت گام بردارند.

شفیع‌زاده در بازدید از چندین واحد صنعتی این شهرک و بررسی مشکلات پیش روی ایشان قول مساعد داد تا با فراخوان واحدهای صنعتی دارای مشکل به این شرکت به‌زودی در جهت احیاء این واحدهای صنعتی توسط این شرکت با به‌کارگیری راهکارهای با ماهیت اقتصاد مقاومتی، اقدام در جهت توسعه و عمل به خواسته‌های مردمی گام‌های مؤثری برداشته شود.