دانش‌آموزان باید به سمت تبدیل ایده به کسب و کار هدایت شوند

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با رئیس و مدیران ستادی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کانون‌های شکوفایی و خلاقیت جهت حمایت از محققان و نوآوران باید در همه شهرستان‌ها فعال شوند.

 

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد این مراکز فراهم نمودن بستر مناسب برای گسترش فرهنگ نوآوری و حمایت از ایده‌های خلاق است اضافه کرد: توسعه عدالت‌محور یکی از سیاست‌های دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با ایجاد این مراکز زمینه دستیابی همه نوآوران به حمایت‌های پارک‌های علم و فناوری محقق می‌شود.

 

خسروی تاکید کر: باید با همکاری و تعامل دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی استان‌ها با پارک‌های علم و فناوری زمینه هدایت دانش‌آموزان و دانشجویان به سمت تبدیل ایده به کسب و کار فراهم گردد.

 

بعد از این دیدار رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری که به منظور بازدید از چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران به تهران سفر کرده به همراه از غرفه شرکت دانش‌بنیان زیست‌رویش مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.