۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌ها در چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت

قاسم قاسمی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح استخر شهدای غواص استان اظهارداشت: 120 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات 10 و 12 و ماده 180 به پروژه‌های توسعه زیرساخت‌ها در استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در پروژه‌های راه و شهرسازی افزود: در سال 93 تخصیص اعتبارات به راه و شهرسازی استان 165 میلیارد تومان، سال گذشته 186 میلیارد تومان و اعتبارات امسال در حال ابلاغ شدن است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال 100 میلیارد تومان اعتبار از اسناد خزانه به راه و شهرسازی اختصاص یافته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت گذشته 800 میلیارد دلار اعتبار در اختیار داشت اما تنها 70 میلیارد تومان اعتبار سهم راه و شهرسازی استان بود.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی در استان گفت: در دولت یازدهم 140 کیلومتر بزرگراه به استان اضافه و 700 کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به واگذاری زمین به ایثارگران استان تصریح کرد: 2 هزار و 500 نفر از جامعه ایثارگران به راه و شهرسازی معرفی و واگذاری زمین مسکونی به آن‌ها انجام شد.