نظارت بر واحدهای صنفی در شهرکرد تشدید شد

غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهارداشت: در راستای اجرای طرح ساماندهی و تشدید نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی فعال در شهرکرد 2 واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

وی افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرا روی اصناف، مبارزه با مظاهر علنی فساد و شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه فعالیت از اهداف مهم اجرای این طرح بود.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان در این طرح از 82 واحد صنفی فعال به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند، بیان کرد: طی این بازدیدها و ارزیابی‌های صورت گرفته به متصدیان 35 واحد صنفی تذکر شفاهی و برای 47 واحد صنفی اخطار کتبی پلمپ صادر و 2 واحد صنفی به علّت عدم توجه به تذکرات قبلی و نادیده گرفتن ضوابط و قوانین ابلاغی ویژه اصناف پلمپ و از فعالیت صنفی متصدیان آن جلوگیری شد.

غلامزاده با اشاره به اینکه اجرای این طرح بازتاب مثبتی در بین شهروندان داشت خاطرنشان کرد: مشارکت مردم با پلیس ضامن امنیت و آرامش عمومی و سالم سازی فضای جامعه است.

وی با اشاره به دستگیری یک سارق داخل خودرو با 31 فقره سرقت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان شهرکرد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات پلیسی، سارق داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

غلامزاده ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به 31 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی افزود: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی و وجه نقد در خودروها خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.