۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

سردار غلامعباس غلامزاده اظهارداشت: مأموران پلیس در راستای مقابله با افراد سودجو طرح برخورد با قاچاقچیان منابع طبیعی را به مرحله اجرا گذاشتند پس از هماهنگی با مقام قضایی مأموران طی عملیات ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی 2 دستگاه کامیونت ایسوزو و 3 دستگاه خودرو وانت حامل 10 تن چوب درخت بلوط قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را متوقف و 5 نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی، هشدار داد و افزود: نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی قاطعانه با اینگونه جرائم برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف2 کیلو گرم تریاک در شهرکرد خبر داد و بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی حمل و توزیع مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ در شهرستان شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

غلامزاده خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با انجام تعقیب و مراقبت و رصد دقیق محل‌های تردد این قاچاقچی وی را در محور مخفیگاهش شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی گفت: پس از دستگیری این سوداگران مرگ در بازرسی از منزل آن‌ها 2 کیلو گرم تریاک کشف شد، مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از واژگونی یک وانت پیکان خبر داد و تصریح کرد: واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در شهرستان سامان یک کشته و 3 نفر مجروح برجای گذاشت.

غلامزاده ادامه داد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو در محدوده دهستان هوره به سمت روستای یاسه چاه بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه مأموران پاسگاه هوره به محل سانحه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان با 3 سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است که راننده و 3 سرنشین این وانت پیکان مجروح و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی در حال انتقال بودند که متأسفانه یکی از سرنشین‌های آن با وجود تلاش تیم امدادی اورژانس به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و مابقی مجروحان برای ادامه درمان به بیمارستان کاشانی شهرکرد منقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با ابراز تأسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد وقوع این گونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.