«بنیامین بهادری»؛ مجری فراتر از انتظار!/ عکس

 این سومین دورخیز بنیامین بهادری برای اجرا است. دو بار قبلی در دقیقه نود با اجرای او مخالفت شد. بهادری چندی پیش بالاخره با ویژه برنامه « میزبان» فرصت اجرا بدست آورد

سبک اجرا

سه گفت و گو با اکبر عبدی ، سحر قریشی و بابک جهانبخش را به دلیل شرایطی که بر آن ها حاکم می توان سخت ترین آزمون های بهادری دانست. یکی از ابزارهای ابتدایی اما مهم برای هر مجری ، فن بیان است. بنیامین در«میزبان» نشان داد تسلط خوبی بر واژه ها دارد و می تواند با جمله های ساده و کوتاه منظورش را منتقل کند. او به ندرت گرفتار تپق و اشتباه لفظی می شد. درباره پوشش و آرایش بنیامین نیاز به توضیح نیست؛ او خواننده است و می داند متناسب به هر اتفاق باید چه ظاهری داشته باشد. بهادری در مسیر ابتدای اجرا است و باید زمان بگذرد تا بتواند از جزئیاتی مثل دست گرفتن لیوان برای هویت اجرایش بهره ای مناسب ببرد.

سوالات جدی

بنیامین بهادری هنگام اجرا ، نه کاغذی در دست داشت و نه گوشی در گوش او بود. با این حال از مسیر مصاحبه می‌توان حدس زد، او پیش از اجرا درباره مهمان تحقیق و مسیر گفت و گو را مشخص کرده است. مهم ترین امتیاز بنیامین در بخش گفت و گوی جدی این است که روح مصاحبه خشک نمی شود.

سوالات فان

بنیامین بهادری نشان داد گزینه ای مناسب برای گفت و گوهای فان است. نمی خواهیم ارزش کار او را تقلیل دهیم بلکه از یک توانایی صحبت می کنیم. او هم در گفت و گو با اکبر عبدی و هم سحر قریشی این وجه از استعداد خود را به رخ کشید. مثلا مصاحبه با قریشی را از محل زندگی او در جوانی و نوجوانی شروع کرد و به این جا رساند که بگوید بچه محل هستیم. این «بچه محل» هم یخ مهمان را بیش از پیش باز کرد و هم در چند بزنگاه به کمک او آمد و جایی که احساس کرد سوالش تند و تیز است از آن بهره برد.

سوال های تخصصی

بنیامین بهادری به اقتضای مختصات برنامه «میزبان» سعی می کرد از سوال های تخصصی پرهیز کند. حتی وقتی بابک جهابنخش به عنوان هم صنف او مقابلش نشست ، چندان به مباحث تخصصی ورود نکرد. با این حال حتی مقابل همکارش راحت بود و از علاقه خود به جهانبخش گفت و اعتراف کرد از زمانی که خواننده ای معروف نبوده، ترانه هایش را دوست داشته است. بهادری با «میزبان» نشان داد استعداد اجرا را داراست؛ آیا این برنامه اینترنتی مجوز حضور او در تلویزیون خواهد شد؟