بازیگر نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان

 جدید ترین اثر حسین سهیلی زاده،  سریال ملکه گدایان  است که چندین قسمت آن وارد بخش نمایش خانگی شده است.  الهام شعبانی در این سریال در نقش دراگ تستر ظاهر شده است. در ادامه به معرفی بخشی از بیوگرافی  الهام شعبانی می پردازیم.

سریال ملکه‌ گدایان به تهیه کنندگی مشترک رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی در دو فصل 36 قسمتی و در ژانر ملودرام معمایی تولید شده است و داستان معماگونه سریال ملکه‌ گدایان با کشتن هویت البرز شمس نمایان شد و بعد از البرز با هویت جعلی (فرهاد بابایی) به دنبال اثبات هویت خانوادگی خود می جنگد و در این مسیر نقش های دیگر سریال نیز در حال نمایان شدن است.یکی از شخصیت های مرموز در این سریال دراگ تستر است که الهام شعبانی نقش آن را بازی می کند.الهام شعبانی طراح لباس و  بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش دراگ تستر ظاهر شده است.

ملکه گدایان

سریال «ملکه گدایان» یک درام اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشتند و بازیگران آن عبارتند از: باران کوثری ، پانته آ بهرام، آرمان درویش، , فرزاد فرزین ، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین، با هنرمندی رویا نونهالی.

رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند و ایرج محمدی در مقام مشاور در این پروژه حضور دارد.الهام شعبانی متولد سال 1360 در تهران است.

او دانش آموخته کارشناسی طراحی لباس از دانشگاه الزهراست. همچنین و مدرک معرق، فنی حرفه‌ای دارد.

الهام شعبانی طراح لباس و بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما اهل ایران است.الهام شعبانی کار خود را با تئاتر شروع کرد و علاوه بر حرفه اصلی خود در زمینه طراحی لباس، به عنوان بازیگر تئاتر نیز روی صحنه رفته است و به خاطر بازی در برخی از این نمایش ها، جوایزی نیز دریافت کرده است.

الهام شعبانی، طراح لباس، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه»، سریال تلویزیونی «زیر خاکی» و سریال تلویزیونی «گاندو» فعالیت داشته است.

الهام شعبانی

از مهم‌ترین آثار الهام شعبانی می‌توان به فعالیت در سریال عاشقانه، سریال ریکاوری اشاره کرد.

الهام شعبانی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم الهام شعبانی در این سال، فعالیت در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی محسوب می‌شود.

الهام شعبانی اخیرا در سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش دراگ تستر ظاهر شده است.

الهام شعبانی برای نخستین بار در سال ۱۳۸۷ با ایفای نقش در سریال «مرد دو هزار چهره» به کارگردانی مهران مدیری در قاب تلویزیون دیده شد و پس از آن در سریال «ملکاوان» جلوی دوربین رفت.

نخستین حضور سینمایی این بازیگر جوان در سال ۱۳۹۰  با فیلم‌سینمایی «کاغذ خروس نشان»  به کارگردانی مریم میلانی رقم خورد.

در کارنامه هنری او بازی در چند سریال و فیلم دیده میشود که جمله سریال ریکاوری ۱۳۹۷، مرد دو هزار چهره، مستند در ‌۵/۱۳، مستند آرف به توان ۲، و فیلم سینمائی کاغذ خروس نشان  و … دیده میشود.