بازگشت رضا عطاران با «بزنگاه»

با اتمام مجموعه تلویزیونی «دودکش» سریال « بزنگاه » از امروز شنبه ۲ مرداد در برنامه پخش شبکه الکوثر قرار گرفت. سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران، داستان مردی معتاد به نام نادر است که به همراه دخترش درسا در کرج زندگی می‌کند و از همسرش مریم طلاق گرفته‌است. پس از فوت پدرش اوس احمد، او و برادرش صابر، خواهرش بهجت و شوهرخواهرش توفیق بر سر تقسیم ارث و میراث پدری که یک خانه و یک نانوایی است به اختلاف برمی‌خورند و ... .

بازیگران این مجموعه تلویزیونی عبارتند از رضا عطاران ، حمید لولایی، مرجانه گلچین، غلامرضا نیکخواه، علی صادقی، نیکی نصیریان، دانیال انجم شعاع، سوسن پرور، عطیه معصومی، محمود بهرامی، هنگامه حمیدزاده، زنده یاد احمد پورمخبر، شهین تسلیمی و بهشاد شریفیان.

مجموعه تلویزیونی «بزنگاه» به نویسندگی مشترک سروش صحت و ایمان صفایی، تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، از شنبه ۲ مرداد هر روز ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه الکوثر می‌رود.

این سریال بیست و شش قسمتی که در سال ۱۳۸۷ از شبکه سوم سیما پخش شد، با زبانگردانی و دوبله به زبان عربی توسط شبکه آی فیلم، در برنامه پخش شبکه الکوثر قرار گرفته است.