جشن دونفره ساره بیات و همسرش+ تصاویر

ساره بیات بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که تا کنون نامزد دریافت بیش از 20 جایزه از جشنواره‌های مختلف فیلم شده‌است، عکسی از تولد همسرش در رستورانی شیک و لاکچری را منتشر نمود که در ادامه این بخش مشاهده می کنید.

ساره بیات بازیگر نقش سیمین در فیلم «جدایی نادر از سیمین» که برای دومین حضورش در سینما توانست خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را از آن خود کند، به مناسبت تولد همسر موزیسینش علیرضا افکاری در صفحه اینستاگرام خود عکسی دو نفره ای را منتشر نمود و نوشت:

Happy birthday eshgh♥️

جشن دونفره ساره بیات و همسرش+ تصاویر

جشن دونفره ساره بیات و همسرش+ تصاویر

جشن دونفره ساره بیات و همسرش+ تصاویر

مختصر بیوگرافی ساره بیات و ازدواجش با علیرضا افکاری

ساره بیات از هنرمندان بی حاشیه سینما و تلویزیون متولد 14 مهر ماه 1358 می باشد. ایشان همسر آهنگساز و تنظیم کننده معروف علیرضا افکاری است که در 22 شهریور 1356 به دنیا آمده و آخرین کار او ساخت موزیک بری سریال نمایش خانگی بی گناه بوده است. این زوج معروف از سالها پیش ازدواج کرده بودند اما علیرضا افکاری در 4 اردیبهشت 1400 با نوشتن متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را به‌صورت رسمی رسانه ای کرد.

ساره بیات

این آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ در سبک پاپ و سنتی که تا کنون با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است، از ازدواج پیشین خود یک دختر نوجوان به نام نیکا افکاری دارد.

ساره بیات که رضا قوچان نژاد فوتبالیست مطرح کشورمان همسر خواهر ایشان سروین می باشد، در آثاری چون عنکبوت، جدایی نادر از سیمین،اتاق تاریک، رحمان 1400، آااادت نمی کنیم، زرد، بی گناهان، بانو، مقلد شیطان، یک مشت پر عقاب،عاشقانه،دل، گیسو، ناهید،فصل فراموشی فریبا و...ایفای نقش نموده است.