خانواده جذاب شاهرخ خان + عکس

شاهرخ خان سوپر استار سینمای هند که با نام مستعار پادشاه بالیوود در بین علاقمندان به هنر هفتم شناخته شده است، یکی از سه خان بزرگ بالیوود است که زندگی مشترک پایداری دارد و با گذشت بیش از سی سال از ازدواجش در کنار همسر و سه فرزندش زندگی عاشقانه ای دارد.

گوری چیبر همسر شاهرخ خان که در ابتدای ازدواجشان به شدت مخالف شغل همسرش بود اما پس از موفقیت اولین فیلم وی و تکرار این موفقیت در کار‌های بعدی، از خواسته خود کوتاه آمد. در ادامه این بخش عکس های خانوادگی شاهرخ خان و همسر و فرزندش را منتشر نموده ایم.

خانواده جذاب شاهرخ خان + عکس

عکس همسر شاهرخ خان و دخترش سوهانا خان

خانواده جذاب شاهرخ خان + عکس

شاهرخ خان در کنار دخترش سوهانا و پسرش آریان خان

مختصر بیوگرافی شاهرخ خان، بازیگر معروف بالیوود

شاهرخ خان یکی از موفق‌ترین ستاره‌های سینما هندوستان متولد 2 نوامبر 1965 در دهلی نو می باشد. او در یک خانواده 4 نفر مسلمان به زبان پشتو بدنیا آمد، مادرش لطیف فاطمه دختر یکی از فرمانده هان ارتش هند و اهل پنجاب پاکستان کنونی، پدرش از فعالان استقلال هند از پشتو و تنها یک خواهر به نام شهناز لاله رخ دارد که بزرگتر از خودش است.

خانواده جذاب شاهرخ خان + عکس

عکس شاهرخ خان در کنار پسرش

ازدواج شاهرخ خان و فرزندانش

شاهرخان در یک جشن تولد با گوری چیبر آشنا شد و این آشنایی در 25 اکتبر 1991 به ازدواج ختم شد، این زوج صاحب سه فرزند دو پسر بنام آریان و آبرام و یک دختر بنام سوهانا هستند، آبرام فرزند سوم این زوج از طریق مادر جانشین متولد شده است. گوری خان همسر شاهرخ خان طراح دکور و تهیه کننده معروف سینمای هندوستان می باشد.

خانواده جذاب شاهرخ خان + عکس

فیلم و سریال های شاهرخ خان

شاهرخ خان بیش از 55 فیلم و مجموعه تلویزیونی در کارنامهٔ خود دارد و برای نقش‌آفرینی‌هایش افتخارات مختلفی از جمله 14 جایزهٔ فیلم‌فیر دریافت کرده‌است. او در فیلم هایی چون عاشق دیوانه وار، بازیگر، ترس، سرانجام، دیوانه، گاهی آره گاهی نه، دلشکسته شجاع عروس را می برد، داره یه اتفاقایی می افته، دل دیوانه است، هرگز نگو خداحافظ، سرزمین مادری، دلداده، قطار چنای، زندگی عزیز، یک لحظه جدایی، من خان هستم و... ایفای نقش نموده است.

شاهرخ خان یک کمپانی تولید فیلم به نام دریمز آنلیمیتد را اداره می کند. البته در ادارهٔ آن با جوهی چاولا و عزیز میرزا همکار و شریک است. آنها تاکنون 4 فیلم با نام های:پهیربهی دل های هندوستانی، آشوکا، یک دو کا چهار و چلته چلته تولید کرده اند.