بریز و بپاش جدید عربستان برای رونالدو | رونالدو و ادامه زندگی لاکچری‌اش در عربستان

پس از ملحق شدن کریستین رونالدو ، فوتبالیست معروف اهل کشور پرتغال، به تیم النصر عربستان ؛ بیشتر از عملکرد این ستاره بینظیر فوتبال جهان، زندگی لاکچری و امکانات فوق العاده ی او و خانواده اش است که مورد توجه قرار گرفته.

این روزها طرفداران رونالدو، بیش از آنچه بخواهند پیگیر تعداد گلهای او در فوتبال عربستان باشند، مشتاق ترند تا از زندگی شخصی اش که در واقع یک سوپر لایف رویایی است، عکس ببینند.

ساعت مچی معروف، هدیه عربستان به رونالدو

رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز ، همراه فرزندانشان در قصر مجلل خود با امکاناتی فوق العاده زندگی میکنند و هر چند وقت یکبار، ابراز لطف مسئولان عربستان صعودی آنها را غافلگیر میکند؛ به عنوان مثال ساعت مچی کریس رونالدو که به تازگی برای کاربران فضای مجازی جذاب شده، هدیه ای است که سران این کشور بعد از ورود کریس به عربستان به او هدیه کردند.

بریز و بپاش جدید عربستان برای رونالدو | رونالدو و ادامه زندگی لاکچری‌اش در عربستان

تصویری از رونالدو که در این بخش مشاهده می کنید، با همین ساعت معروف است که گفته شده ارزش 780 هزار دلاری دارد و از ماده ای ساخته شده که 200 برابر کمیاب تر از زمرد است.

موتور سیکلت طلا، هدیه جدید عرب ها به رونالدو؟!

هدیه ی دیگری که طی روزهای اخیر، جنجال به پا کرد و مثل یک ویروس عکس و ویدئوهایش تمام فضای مجازی را فرا گرفت؛ موتور سیکلت فوق لاکچری بود که ادعا میشود توسط مسئولان ارشد این کشور به رونالدو هدیه داده شده است.

این موتور سیکلت که برخی رسانه ها آن را هدیه جدید عربستانی ها به کریس رونالدو عنوان کرده اند و تصویرش را در ادامه مشاهده می کنید؛ از متریال گرانقیمت و با طراحی منحصربه فردی ساخته شده است و این مسئله به خوبی از ظاهر قضیه پیداست.

بریز و بپاش جدید عربستان برای رونالدو | رونالدو و ادامه زندگی لاکچری‌اش در عربستان

اما فعلا خود رونالدو یا باشگاه فوتبال النصر صحت این خبر و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی را تایید نکرده اند و ما هم تا زمانی که رونالدو خود، این مسئله را تایید نکند، آن را تایید شده نمیدانیم.

در نمایی از ویدئویی منتسب به موتور طلای کریستین رونالدو، صحنه ای دیده می شود که مربوط به فضایی مثل نمایشگاه است و همین صحنه ما را به این شک می اندازد که این ویدئو، در واقع ویدئوی معرفی موتور سیکلت خاصی در نمایشگاه موتورسیکلت ها می باشد و ارتباطی به رونالدو ندارد.