نسبت بهار قاسمی ارتش سری با ارسلان قاسمی

بهار قاسمی ، بازیگری که اغلب ما او را با بازی در نقش مهرنوش در سریال خونسرد شناختیم، با برخی از بازیگران تشابه اسمی دارد که این مسئله برای برخی سؤال برانگیز و برای برخی دیگر سوژه دریافت بازدید شده.

در بخش فرهنگ و هنر، برایمان جالب بود وقتی درمورد نسبت فامیلی بهار قاسمی و  ارسلان قاسمی  سؤال کردید؛ چرا که به محض شروع رئالیتی شو ارتش سری و ایفای نقش بهار قاسمی، این تصورات اوج گرفت که این بازیگر زن ایرانی نسبتی با چند بازیگر دیگر دارد.

بهار قاسمی و الیکا عبدالرزاقی از بازیگران رئالیتی شو ارتش سری

بهار قاسمی و الیکا عبدالرزاقی از بازیگران رئالیتی شو ارتش سری

تشابه اسمی بهار قاسمی با بازیگران دیگر

اگر جستجوی ساده ای در میان اسامی بازیگران داشته باشید، متوجه خواهید شد که تشابه فامیلی بازیگران چیز تازه ای نیست و این دلیل بر نسبت فامیلی آنها نمی شود مگر اینکه خود بازیگران این مسئله را تایید کنند.

بهار قاسمی هم مثل همین بازیگران، با چند تن از بازیگران دیگر تشابه فامیلی داشته و بس. در میان بازیگرانی که فامیل آنها قاسمی است میتواند به ارسلان قاسمی، گیتی قاسمی بازیگر سریال زیرخاکی، ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ و بهار قاسمی بازیگر طلاخون اشاره کرد.

ندا قاسمی/ گیتی قاسمی/ بهار قاسمی/ ارسلان قاسمی

ندا قاسمی، عکس از علیرضا احمدی/ گیتی قاسمی، عکس از ادریس بغدادی/ بهار قاسمی، عکس از سروش منوچهری/ ارسلان قاسمی، عکس از سارا الله مرادی

مختصر بیوگرافی بهار قاسمی؛ بهار قاسمی کیست؟

بهار قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیونف متولد فروردین 1372 است که میتوان او را در لیست بازیگران دهه هفتادی قرار داد. بازیگر قسمت اول رئالیتی شو ارتش سری سعید ابوطالب در چند سال فعالیت هنری خود با بازیگران و کارگردانان مطرحی همکاری داشته که در ادامه نگاه مختصری به این نقش ها خواهیم داشت.

بهار قاسمی در طلا خون

فیلم سینمایی طلا خون با بازی بهار قاسمی، شهاب حسینی، حسام منظور، زهرا خوشکام جزو کارهای موفقی بود که بهار قاسمی در آن نقش ناهید طلا خون را ایفا میکرد.

بهار قاسمی و شهاب حسینی در فیلم سینمایی طلا خون

بهار قاسمی و شهاب حسینی در فیلم سینمایی طلا خون/ عکس از فاطمه تقوی

بهار قاسمی در سریال خونسرد

سریال خونسرد، تجربه هیجان انگیز بهار قاسمی در نمایش خانگی بود که در این سریال، او نقش مهرنوش، همسر امیر آقایی در نقش دکتر کسری کیا را برعهده داشت.

بهار قاسمی در ارتش سری

رئالیتی شو ارتش سری، ساخته جدید سعید ابوطالب، کاری است که در حال حاضر بهار قاسمی در آن در کنار بازیگرانی همچون بهنام تشکر، شقایق دهقان، غلامرضا نیکخواه و الیکا عبدالرزاقی، به ایفای نقش می پردازد.