چه خبر از رضا عطاران، نوید محمدزاده و آزاده صمدی؟

احسان علیخانی  ضمن تکذیب شایعه مهاجرتش توضیح داده است که جز سفر به خوی، سفر دیگری نداشته و از مهرماه تا به حال ممنوع‌الخروج است. او این روزها در مناطق زلزله‌زده خوی  به سر می‌برد و مشغول جذب کمک‌های مردمی است.

نوید محمدزاده  با فیلم «شب داخلی دیوار» اثر وحید جلیلوند در جشنواره حقوق بشر ژنو دیده خواهد شد. بیست‌ و یکمین دوره این جشنواره از 19 اسفند در سوئیس برگزار می‌شود. ساخته جدید جلیلوند فعلا در ایران مجوز نمایش ندارد.

رضا عطاران با فیلم «خوابم می‌آد» نخستین اثر سینمایی‌اش در مقام کارگردان به پلتفرم فیلم نت آمد. این فیلم به صورت اختصاصی از طریق این پلتفرم منتشر شده است. «خوابم می‌آد» محصول 1390 است

آزاده صمدی از چهارشنبه هفته جاری، کمدی «خط استوا» ساخته اصغر نعیمی را روی پرده سینماها دارد. فرهاد اصلانی و سیامک انصاری نیز در این فیلم حضور دارند و نقش رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال را بازی کرده‌اند.

هومن برق‌نورد از فردا شب ساعت 22، با سریال کمدی «دزد و پلیس» ساخته سعید آقاخانی به تلویزیون می‌آید. این مجموعه اولین‌ بار سال 91 پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. بهنام تشکر دیگر بازیگر اصلی این سریال است.

داوود منفرد صداپیشه و گوینده باسابقه رادیو که با اجرای تیپ «شنگول» در برنامه «صبح جمعه با شما» شناخته می‌شود، با حضور معاون صدا تجلیل شد. بخش‌هایی از این مراسم در برنامه 5 اسفند ماه «صبح جمعه با شما» پخش خواهد شد.

چه خبر از رضا عطاران، نوید محمدزاده و آزاده صمدی؟

سوگل طهماسبی با سریال «حبیب» ساخته کارگردان سوری به نام جود سعید در شبکه 2 حضور دارد. این سریال با بازی امین زندگانی در نقش اصلی قصه، به موضوع مبارزه با داعش می‌پردازد و قرار بوده از دیشب ساعت 21:10 روی آنتن برود.

حامد سلطانی در فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» حضور ندارد. در فصل سوم، احمد اکبرنژاد مجری برنامه است و احمد واعظی، عبدالرضا هلالی و مهدی رسولی داوران آن هستند. «حسینیه معلی 3» از فردا ساعت 22:15 پخش می‌شود.