عکسی شوکه کننده از فلور نظری | تغییر چهره فلور نظری

فلور نظری، بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته عکسی از خود منتشر کرد تا از وضعیت ناخوشایند پیش آمده در پروازی که در آن حضور داشت، با کاربران فضای مجازی بگوید؛ اما استوری منتشر شده در اینستاگرام فلور نظری، توجه کاربران را بیش از اختلال در پرواز و هواپیما، به سمت تغییر چهره فاحش این بازیگر زن ایرانی متمایل کرد و برای بسیاری دیدن این حد از تغییر که تصویرش را در ادامه این بخش مشاهده می کنید، شوکه کننده بود.

 

عکسی شوکه کننده از فلور نظری | تغییر چهره فلور نظری

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد 1 بهمن 1347 و اهل گیلان است. فلور نظری، علاوه بر مدرک کارشناسی مدیریت و در رشته بازیگری نیز، تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام رساند و دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذراند.

حتما شما هم فیلم و سریال های بسیاری را با بازی فلر نظری به یاد دارید که معروف ترین آنها، رویای خیس، خانه به دوش، مسافری از هند، پرواز در حباب، گسل و نفس گرم است.

فلور نظری و پسرش شروین

فلور نظری و پسرش شروین

ازدواج و همسر فلور نظری

فلور نظری ازدواج کرده و متاهل است. اطلاعات زیادی در مورد ازدواج این بازیگر زن در دسترس نیست و تنها موردی که وی در مورد زندگی شخصی اش تایید کرده، داشتن یک پسر به نام شروین می باشد.