زیبا بروفه در اتاق زایمان | مرد جدید زندگی‌اش را ببینید

زیبا بروفه در مجید دلبندم با ایفای نقش معصومه، شناخته و با بازی در سریال هایی مثل ریحانه به کاراکتری پررنگ در سریال های تلویزیون تبدیل شد. زیبا بروفه، مهشید سریال طلسم شدگان که بعد از 22 سال زندگی عاشقانه با همسرش پیام صابری، او را از دست داد و ادامه راه زندگی خود را با پسرش اهورا در پیش گرفت؛ اهورایی که امروز مرد زندگی زیبا بروفه شده.

دلیل غیبت این بازیگر باعث شده تا شما سوالاتی مثل زیبا بروفه کجاست و زیبا بروفه این روزها چه میکند را مکررا برایمان ارسال کنید و ما هم برای دریافت پاسخ میتوانیم به اینستاگرام زیبا بروفه بسنده کنیم که در آن هم خبر جدیدی مبنی بر فعالیت هنری خانم بازیگر نیست.

زیبا بروفه و همسرش

زیبا بروفه در کنار همسرش پیام صابری

زیبا بروفه که با پسرش اهورا، دنیای زیبای مادر پسری خود را گاهی با یک تصویر با کاربران فضای مجازی به اشتراک میگذارد، تصویری زیبا از اولین دقایق تولد پسرش که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده می کنید، منتشر کرد و نوشت:

اهورای مامان

چند دقیقه بعد تولد

زیبا بروفه در اتاق زایمان | مرد جدید زندگی‌اش را ببینید

زیبا بروفه، بازیگر زن ایرانی معروف، در آثاری چون پرپرواز، آسپرین، هاتف، رخنه، طلسم شدگان، مسافر زمان، ریحانه، همسفر، فرستاده، پول کثیف، احضار شدگان، آخرین مجرد، دوشیزه، پرتقال خونی و...بازی کرده است.