اتفاقی که زندگی زیبا بروفه را بهم ریخت

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون که سال ها پیش همسرش پیام صابری را از دست داده بود، بار دیگر عزادار شد و به سوگ پدرش نشست. در ادامه پست اینستاگرامی زیبا بروفه برای فوت پدرش را مشاهده می کنید.

زیبا بروفه بازیگر نقش اصلی سریال ریخانه که این روزها از شبکه تماشا در حال پخش است، اینستاگرام خود را با خبر تلخی به روز کرد و چندین سال پس از فوت همسر، به سوگ پدرش نشست.

بازیگر نقش معصومه در مجید دلبندم نوشته ای تلخ خبر فوت پدرش را رسانه ای کرد و نوشت:

پدر رفت

چه ناباورانه...

آرام بخواب بابا

اتفاقی که زندگی زیبا بروفه را بهم ریخت

بازیگران و هنرمندان زیادی در زیر این پست فوت پدر زیبا بروفه را تسلیت گفتند و با خانم بازیگر همدردی کردند.

پیام صابری، همسر زیبا بروفه

زیبا بروفه 18 آذر 97 همسرش پیام صابری را از دست داده بود، پیام صابری بازیگر، چهره پرداز و کارگردان متولد سال 1352 در بم بود که متأسفانه در سن 45 سالگی به دلیل ایست قلبی فوت کرد.

او در سریال ریحانه با همسر خود زیبا بروفه همبازی بود و به جز ریحانه در سریال کیف انگلیسی، خانه شلوغ و....نیز ایفای نقش نمود، آخرین کار او کارگردانی سریال «کوله پشتی» برای شبکه زاگرس بود.

اتفاقی که زندگی زیبا بروفه را بهم ریخت

زیبا بروفه و همسر مرحومش پیام صابری

بیوگرافی زیبا بروفه و خانواده اش

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 29 شهریور 1354 در تهران است. او دارای یک خواهر و یک برادر کوچک‌تر از خود می باشد.

زیبا بروفه در سال 1373 در اولین تجربه های بازیگری اش با پیام صابری چهره پرداز آشنا شد و با هم ازدواج کردند، اهورا فرزند زیبا بروفه و همسر مرحومش پیام صابری می باشد که 5 یا 6 ساله است.

اتفاقی که زندگی زیبا بروفه را بهم ریخت

زیبا بروفه/ عکس از پیام ایرایی

فیلم های زیبا بروفه

زیبا بروفه در آثاری چون خانه شلوغ، شب روباه،مجید دلبندم، پرپرواز، آسپرین، هاتف، رخنه، طلسم شدگان، مسافر زمان، ریحانه، همسفر، فرستاده، پول کثیف، احضار شدگان، آخرین مجرد، دوشیزه، پرتقال خونی و...بازی کرده است.