تیپ متفاوت همسر حسن جوهرچی | همسر حسن جوهرچی با پوشش دهه شصتی

آلین جوهرچی پسر زنده یاد حسن جوهرچی هنرمند شناخته شده کشورمان که با نقش آفرینی در سریال هایی چون در قلب من و در پناه تو در کنار بازیگرانی چون لعیا زنگنه، پارساپیروزفر و... به شهرت دست یافت، در پست اینستاگرامیش عکس های قدیمی و دیده نشده ای از آلبوم خانوادگیشان را منتشر کرد.

در میان این عکس ها، تصویر همسر واقعی حسن جوهرچی و تیپ دهه شصتی او مورد توجه قرار گرفت و سوژه رسانه ها شد. در ادامه این بخش عکس قدیمی از جوانی همسر حسن جوهرچی را مشاهده خواهید کرد.

تیپ متفاوت همسر حسن جوهرچی | همسر حسن جوهرچی با پوشش دهه شصتی

عکس قدیمی همسر حسن جوهرچی

بیوگرافی همسر حسن جوهرچی

مهناز بیات چهره پرداز و آرت دایرکتور سینمای ایران در 9 آبان 1349 در تهران متولد شد. او  از شاگردان استاد اسکندری بود که بعد از گذراندن دوره ای برای یادگیری چهره پردازی کارش را از سال 1372 در سینما با همکاری جعفر سیمایی آغاز کرد.

عکس قدیمی از همسر و فرزند حسن جوهرچی

عکس قدیمی از همسر و فرزند حسن جوهرچی

مهناز بیات همسر زنده یاد حسن جوهر چی می باشد، او سال ها پیش با حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و دو فرزند به نامهای آلین و آوا دارد. آلین تحصیلکرده رشته فیلمسازی بوده که حالا در عرصه موسیقی حضور دارد و آوا نیز مدتی در تئاتر بازیگری را تجربه کرد.

فرزندان حسن جوهرچی

فرزندان حسن جوهرچی/ عکس از نیما مرادپور

زنده یاد حسن جوهرچی در سال 1347 در تهران در خانواده تُرک زبان به دنیا آمد، او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته عکاسی از دانشگاه تهران بود که اولین بار در 20 سالگی با فیلم ناتمام «فیل در تاریکی» جلوی دوربین رفت و با سریال در پناه تو و در قلب من به شهرت رسید.

عکس جوانی مرحوم حسن جوهرچی

عکس جوانی مرحوم حسن جوهرچی

حسن جوهر چی در آثاری چون او یک فرشته بود، لیسانسه ها، فاصله ها ، فاکتور 8 ، کیمیا، تنهایی لیلا ، زخم ، غریبانه، پیله های پرواز، آرام میگیریم و... بازی کرده است، او در ماه رمضان سال 1389، مجری برنامه ماه عسل بود.

آلین و آوا دختر و پسر حسن جوهرچی

آلین و آوا دختر و پسر حسن جوهرچی/ عکس از کوروش جوان

زنده یاد حسن جوهرچی در سن 48 سالگی، بر اثر عارضه کبدی درگذشت.