جشن تولد همسر دیوید بکهام | تبریک تولد متفاوت و طنزآمیز دیوید بکهام به همسرش ویکتوریا

روز گذشته ویکتوریا بکهام طراح مد مشهور جهانی و همسر دیوید بکهام تولد ۴۹ سالگی اش را در میان اعضای خانواده اش جشن گرفت‌.

ویکتوریا کرولاین آدامز که همه او را با نام ویکتوریا بکهام می شناسند در حال حاضر یکی از ستاره های مطرح دنیای مد و فشن است.

البته رابطه پایدار و عاشقانه ویکتوریا و دیوید که از سال ۱۹۹۹ با یکدیگر ازدواج کرده اند همواره در دنیای سلبریتی های معروف زبانزد خاص و عام بوده است.

در همین راستا حالا ستاره سابق تیم ملی انگلیس با متنشر کردن یک تصویر عاشقانه و متنی بامزه تولد همسرش را تبریک گفته است.
دیوید بکهام با انتشار تصویری از جشن تولد همسرش و اشاره کردن به کیک خوردن ویکتوریا خطاب به او نوشته است: تولدت مبارک دختر.

تبریک تولد متفاوت و طنزآمیز دیوید بکهام به همسرش ویکتوریا

استوری احساسی دیوید بکهام برای ژست عاشقانه پسر و عروس اش

به گزارش وقت صبح، آوریل سال پیش بود که بروکلین بکهام پسر ارشد دیوید بکهام در یک جشن عروسی مجلل و پر زرق و‌ برق با نیکولا پلتز مدل و بازیگر جدید سینمای هالیوود ازدواج کرد.

اما از همان روزهای نخست این ازدواج برخی از رسانه های خارجی مدعی شدند که ویکتوریا بکهام بنا بر دلایلی با عروس تازه وارد خانواده بکهام دچار اختلافات شدیدی شده است.

البته بعد از گذشت یک سال هنوز نمی توان با جدیت صحت این اخبار متتشر شده را تایید یا تکذیب کرد.
چرا که در چند ماه گذشته همسر بکهام با انتشار تصاویر صمیمانه ای از عروس اش نیکولا پلتز سعی در رد این حواشی جنجالی داشته است.

در همین خصوص حالا ستاره سابق تیم ملی انگلیس تصویر خاصی را به مناسبت اولین سالگرد ازدواج پسرش بروکلین در اینستاگرام اش منتشر کرده است.

نکته جالب توجه این استوری عاشقانه دیوید بکهام واکنش احساسی عروس اش به تبریک پدر شوهر مشهور اش است که تلویحا موضوع قهرشان را تکذیب کرده است.