شهربانو منصوریان از ویلای اعیانی‌اش رونمایی کرد

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان از جمله ورزشکاران مشهور کشور است که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد.

البته در ماه های اخیر حواشی گوناگونی پیرامون این چهره مطرح کشور شکل گرفت. که گروهی به حمایت و برخی به انتقاد از او پرداختند‌.

با این وجود این قهرمان مشهور جهانی مدتی است تصاویر متفاوتی از ویلایی که خودش در حال ساخت و سازش است در صفحه شخصی اش منتشر می کند.

در همین خصوص اکنون شهربانو منصوریان ویدئوی جالبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که نمای متفاوتی از باغ و ویلای شخصی اش را نشان می دهد.

با این حال نکته جالب اینجاست که این چهره مشهور بارها ادعا کرده که تمام درختان و زیبایی طبیعی این ویلا با دستان او انجام شده است.

 

حرکت عجیب شهربانو منصوریان برای طعنه زدن به افراد خاص

 شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی ایران و جهان در یک سال اخیر با فعالیت های حاشیه ای اش یکی از خبرساز ترین ورزشکاران مطرح کشور نام گرفته است.

البته این قهرمان به نام کشورمان ثابت کرده که در اغلب حوادث طبیعی و تلخ کشور یکی از اولین کسانی است که به یاری مردم حادثه دیده می رود.

با این وجود به نظر می رسد که این روزها حواشی متعدد دست از سر این چهره معروف ورزش کشور برنمی دارد.

هر چند گروهی از کاربران مجازی معتقدند این ووشکار مطرح به حاشیه و در مرکز توجه بودن علاقه مند است. حتی برخی از کاربران عنوان کرده اند که او به یک بلاگر ورزشی بدل شده است.

با این حال شهربانو منصوریان به تازگی با انتشار یک ویدئوی معنادار در اینستاگرام اش تلویحا اعلام کرده که وارد چالش های نمایشی به سبک بلاگرها شده است.

حجم ویدیو: 1.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26