بازیگر نقش فرخ در سریال سیاه چاله | عکس های جدید مجید نوروزی

مجید نوروزی بازیگر نقش فرخ در سریال سیاه چاله می باشد. سریال سیاه چاله به کارگردانی حسین نمازی ساخته شده و در حال پخش از شبکه نمایش خانگی می باشد. در ادامه بیوگرافی و زندگی نامه مجید نوروزی بازیگر نقش فرخ در سریال سیاه چاله را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما در افکارنیوز همراه باشید.

بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی، بازیگر نقش فرخ در سریال سیاه چاله، در تاریخ 20 فروردین 1370 در شهر تهران به دنیا آمد. بازیگر نقش رسول در سریال گاندو، بازیگر سینما و تلویزیون، تحصیلات خود را در رشته نمایش در هنرستان کمال الملک فرا گرفت و سپس لیسانس بازیگری را از دانشگاه آزاد دریافت کرد. علاوه بر این، وی در مسیر حرفه‌ای خود فوق لیسانس کارگردانی را به دست آورد و به واسطه تئاتر، به اوج درخشش خود رسید.

کودکی مجید نوروزی

خانواده مجید نوروزی

مجید نوروزی خانواده‌ای چهار نفره دارد که در صفحه اینستاگرامش تنها عکس برادرش به نام توحید را منتشر کرده است. اطلاعاتی درباره شغل پدر و مادر او و اینکه چندمین فرزند خانواده است، در دسترس نیست. از مجید نوروزی و برادرش تصاویری در فضای مجازی منتشر شده اما هنوز عکسی از پدر و مادر مجید نوروزی یا خواهرش منتشر نشده است.

برادر مجید نوروزی

سلفی آسانسوری مجید نوروزی در کنار برادرش

ازدواج و همسر مجید نوروزی

از ما درباره مجید نوروزی و همسرش، عکس همسر مجید نوروزی پرسیده بودید که باید در پاسخ بگوییم، اینطور که پیداست بازیگر نقش فرخ در سریال سیاه چاله مجرد است و هنوز اردواج نکرده است.

شروع بازیگری مجید نوروزی

مجید نوروزی، بازیگر سینما و تلویزیون، در سن نوجوانی بازیگری خود را با تئاتر آغاز کرد. وی در سال 1383، در سن 13 سالگی، در سریال "آقای جواد مزدآبادی" به عنوان کاراکتر حسن ریزه برای بار اول در مقابل دوربین به ایفای نقش پرداخت.

به صورت حرفه‌ای و بازیگری حرفه‌ای خود را در سال 1395، در سن 25 سالگی، با نقش سیامک در سریال "ماه و پلنگ" آغاز کرد. شهرت و شناخت مجید نوروزی با بازی در نقش رسول، عضو تیم امنیتی در سریال "گاندو"، در سال 1398 آغاز شد و او در فصل دوم این سریال نیز حضور داشت.

مروری بر چند فیلم و نقش مجید نوروزی

در ادامه این بخش از بیوگرافی بازیگران در نمناک، نگاهی خواهیم داشت به چند نقش برتر این بازیگر در سریال های تلویزیونی و....

مجید نوروزی در سریال ماه و پلنگ چه نقشی داشت؟

مجید نوروزی در سریال "ماه و پلنگ" نقش سیامک، دوست سهیل را بازی کرد. این سریال به عنوان نخستین تجربه تصویری مجید نوروزی در حضور احمد امینی به عنوان کارگردان و با همکاری هنرمندانی همچون ویدا جوان، شاهرخ استخری، بیتا سحرخیز، داریوش ارجمند، پوراندخت مهیمن، آتنه فقیه نصیری، فرهاد جم، شهروز ابراهیمی، فرشید نوابی و امیرمحمد زند ساخته شد.

مجید نوروزی در نقش اشکانی سریال زیر پای مادر

"زیر پای مادر" سریالی تلویزیونی است که در ماه رمضان سال 1396 به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال، مجید نوروزی نقش اشکان، پسر خلیل (با بازی کامبیز دیرباز) را بازی کرد. در سن 26 سالگی، مجید نوروزی با بازی قابل قبول خود توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. سایر بازیگران این سریال شامل بهناز جعفری، پریوش نظریه، بهزاد فراهانی و اشکان دلاوری می‌باشند.

مجید نوروزی در سریال نجوا

"نجوا" سریالی تلویزیونی است که در سال 1397 با نویسندگی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری و کارگردانی ابراهیم شیبانی ساخته شد. مجید نوروزی در این سریال، نقش مهرداد فهیم را بازی کرد. همچنین سجاد افشاریان، مسعود کرامتی، نغمه ارجمند، محمدعلی نجفی، الهام نامی، سوگل خلیق، پوریا رحیمی سام و احمد حامد نیز در این سریال حضور داشتند.

مجید نوروزی در نقش رسول سریال گاندو

"گاندو" سریالی تلویزیونی است که به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری در سبک اجتماعی، اکشن و امنیتی در سال 1398 ساخته شد. فصل دوم این سریال با نام "گاندو 2" در سال 1399 پخش شد، اما به دلیل داشتن ژانر سیاسی، با اعتراض برخی از مسئولان دولت متوقف شد و ادامه آن پس از انتخابات 1400 پخش شد.

مجید نوروزی در این سریال نقش رسول، عضو تیم امنیتی را بازی کرد. او در این سریال با هنرمندانی همچون داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، محمدرضا شریفی‌نیا، پندار اکبری، لیلا اوتادی، فرهاد قائمیان، علیرام نورایی، سارا خوئینی‌ها و دیگر بازیگران همکاری داشت.

مجید نوروزی

مجید نوروزی در سریال گاندو/ عکس از بهار اصغری

مجید نوروزی در سریال خاتون

"خاتون" سریالی در ژانر عاشقانه تاریخی است که توسط تینا پاکروان کارگردانی شده و در سال 1400 تولید شده است. مجید نوروزی در این سریال نقش مرتضی را بازی کرده است. او در این سریال همراه با ستارگانی همچون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، ستاره پسیانی، فرخ نعمتی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بابک حمیدیان و دیگر بازیگران حضور داشت.

مجید نوروزی در مرد بازنده

"مرد بازنده" فیلمی سینمایی است که در سال 1400 توسط محمدحسین مهدویان کارگردانی شده است. مجید نوروزی در این فیلم نقش اردلان را بازی کرده است. وی در این فیلم همراه با جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، سجاد بابایی و سایر بازیگران حضور داشت.

DR5X2s2Wm7nu

بازی مجید نوروزی در فیلم بازنده/ عکس از سمیه جعفری

مجید نوروزی در فیلم سینمایی تارا

"تارا" فیلمی سینمایی است که در سال 1398 توسط کاوه قهرمان به عنوان کارگردان و نویسنده ساخته شده است. سید غلامرضا موسوی نیز در تهیه‌کنندگی این فیلم دست داشته است. مجید نوروزی در فیلم تارا با بازیگرانی همچون رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل، سروش صحت، نازنین فراهانی و مجید نوروزی همبازی بود.

مجید نوروزی در فیلم تارا

مجید نوروزی در فیلم تارا

مجید نوروزی در فیلم سینمایی دوزیست

"دوزیست" فیلمی سینمایی است که در سال 1398 توسط برزو نیک‌نژاد به عنوان کارگردان و نویسنده ساخته شده است. سعید خانی نیز در تهیه‌کنندگی این فیلم دست داشته است. در این فیلم، مجید نوروزی نقش همسر سابق مریم (الهام اخوان) را بازی کرده است.

 

مجید نوروزی در فیلم سینمایی زنبور کارگر

"زنبور کارگر" فیلمی سینمایی است که در سال ١٣٩٨ توسط افشین صادقی به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده ساخته شده است. سعید نعمت اله نیز در نویسندگی این فیلم مشارکت داشته است. بازیگران این فیلم شامل حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، پگاه آهنگرانی، حسین مهری، علیرضا آرا، مجید نوروزی و مارال فرجاد هستند.

فیلم های سینمایی با بازی مجید نورزی

  • ضربه فنی، 1397
  • دوزیست، 1398
  • زنبور کارگر، 1398
  • تارا، 1398
  • مصلحت نظام، 1399
  • مرد بازنده، 1400

سریال و مجموعه های تلویزیونی مجید نوروزی

  • ماه و پلنگ، 1395
  • زیر پای مادر، 1396
  • نجوا، 1397
  • گاندو، 1398

مجید نوروزی در شبکه نمایش خانگی

  • سریال زمین گرم، 1399
  • سریال خاتون، 1400
  • سریال سیاه چاله، 1401

مجید نوروزی در سریال سیاه چاله

مجید نوروزی در سریال سیاه چاله

جوایز مجید نوروزی

مجید نوروزی در دومین جشنواره بین‌المللی فیلم تیته سائوپائولو به عنوان کاندید بهترین بازیگر مرد انتخاب شد. این جشنواره برزیلی شامل رقابت‌های دوماهانه و سالانه است که به ترتیب جوایز آنهوما (نقره‌ای) و کاپیبارای (طلایی) را برگزار می‌کند. همچنین، یک جایزه موازی با عنوان "برنز تیلاپیا" برای فیلم‌های مرتبط با جامعه و با اجتماعی قوی نیز وجود دارد.

مجید نوروزی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، به عنوان کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم کوتاه "فصل تنهایی" انتخاب شده است. این رویداد در تاریخ 31 آگوست 2022 (9 شهریور 1401) برگزار خواهد شد. این جشنواره توسط IMDb تایید شده است و سال 2022 سال دوم برگزاری این فستیوال است.

مجید نوروزی در تئاتر رویای یک شب نیمه تابستان

مجید نوروزی در تئاتر رویای یک شب نیمه تابستان/ عکس از محمدصادق زرجویان

نوجوانی مجید نوروزی

مجید نوروزی در سریال سرود خاک

 

 

hbJX39h7lqq1

مجید نوروزی در کنار مهدی پاکدل در پشت صحنه نمایش "وقتی کبوترها ناپدید شدند"

استایل مجید نوروزی در جشنواره فیلم فجر

استایل مجید نوروزی در جشنواره فیلم فجر/ عکس از سروش منوچهری

مجید نوروزی و پیام احمدی نیا

مجید نوروزی و پیام احمدی نیا در اکران فیلم شین/ عکس از ادریس بغدادچی