الناز حبیبی پشت نازنین بیاتی درآمد!

پس از این که به نازنین بیاتی برای اکران فیلمش اجازه ورود به مشهد را ندادند، الناز حبیبی متنی کوتاه در واکنش به این اتفاق نوشت.

 

الناز حبیبی پشت نازنین بیاتی درآمد!

 

ماجرای ممنوع الورود شدن نازنین بیاتی به مشهد!

روزیاتو: مجید توکلی کارگردان فیلم عروسی مردم با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش از لغو شدن اکران مردمی این فیلم در مشهد به دلیل ممانعت از ورود نازنین بیاتی، بازیگر اصلی فیلم به این شهر خبر داد.

مجید توکلی در این پست نوشت:

اکران مردمی فیلم سینمایی «عروسی مردم» که قرار بود چهارشنبه‌شب در دو سینمای اطلس و سیمرغ شهر مشهد با حضور من، نازنین بیاتی و شکیب شجره برگزار شود، به دلیل ممانعت از حضور نازنین عزیز لغو شد.

متاسفم بابت این اتفاق و از طرف خودم از همه‌ی شما مردم شریف و نجیب و صبور مشهد که تا دیروز با استقبالی بینظیر بلیت تهیه کردید تا کنار هم به تماشای عروسی «مردم، بنشینیم عذرخواهی میکنم ظاهرا دولت خود مختار مشهد دست بردار نیست و رفتارهایش برای دولت مردان هم عادی و پذیرفته شده.

با این حال من و شکیب شجره به احترام بازیگر اصلی فیلم صبر میکنیم تا روزی که شرایط حضور نازنین بیاتی در مشهد فراهم شود. آرزو میکنم در فردایی خیلی نزدیک همه کنار هم بدون هیچ تفرفه و دو دستگی در این دیار زندگی کنیم. باشد که آن روز «مجوزی نباشد و هیچ برنامه‌ای هم «لغو» نشود.

علت این اتفاق روشن نیست و هنوز هیچ یک از مسئولان واکنشی به این خبر نداشته اند.