جانی دپ در 60 سالگی دست به عصا شد!

جانی دپ بازیگر محبوب هالیوودی پس از آسیب دیدگی مجبور به استفاده از عصا برای راه رفتن شده است.

جانی دپ روز جمعه با کمک عصا پیش از کنسرت خود وارد بوستون شد. این کنسرت پیش از این به دلیل آسیب دیدگی مچ پای این آقای خواننده به تعویق افتاده بود.

ستاره 60 ساله فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» علیرغم استفاده از عصا برای راه رفتن پیش از کنسرت خود با گروه «خون آشام‌های هالیوود» به نظر سالم و خوشحال می‌رسید.

در عکس‌های منتشر شده دپ یک کت چهارخانه و شلواری خاکستری به تن داشت. او ظاهر خود را با کلاه، عینک آفتابی و باندانا کامل کرده بود.

گروه دپ پیش از این مجبور شد تا سه تاریخ از تور ایالات متحده خود را به تعویق بیاندازد. دلیل این کار آسیب دیدن آقای بازیگر 60 ساله بود. این گروه قدیمی متشکل از آلیس کوپر، جو پری و تامی هنریکسن است.

خون آشام‌های هالیوود از طریق صفحات رسانه‌های اجتماعی خود اعلام کردند:

«ما از به اشتراک گذاشتن این خبر بسیار متاسفیم. خون آشام‌های هالیوود سه تاریخ در تور ایالات متحده خود را در هفته آینده تغییر خواهد داد.»

جانی دپ در 60 سالگی دست به عصا شد!

جانی دپ از راه رفتن منع شده است!

جانی پس از اجراهای اخیرش به همراه این گروه از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی دردناکی شد. چندین پزشک سفر و راه رفتن را برای جانی دپ منع کردند.

با این وجود جانی دپ پس از سه روز وقفه به تور خود ادامه داد. در 8 ژوئن، هنگامی که در بخارست، رومانی بود، در حالی که چکمه پوشیده بود دیده شد.

یک هفته پس از مجروح شدن این ستاره، یکی از طرفداران از عکاس تور این گروه، درباره حال جانی دپ پرسید.

کایلر کلارک که برای عکس برداری از این گروه با آن‌ها در حال سفر است در پاسخ نوشت: «او در حال بهبودی است! هرچند بهبودی کامل زمان می‌برد. او در حال حاضر چکمه مخصوصی می‌پوشید که به او کمک می‌کند تا راحت‌تر راه برود.»