واکنش خواننده محبوب به هتک حرمت خانم چادری

مصطفی راغب 34 ساله در تهران متولد شده است اما بزرگ شده یزد است. وی علاوه بر خوانندگی، مداحی هم می کند. در ادامه استوری مصطفی راغب در مورد هتک حرمت خانم چادری در نارنجستان قوام را در ادامه مشاهده می کنید.

 

واکنش خواننده محبوب به هتک حرمت خانم چادری

بیوگرافی و زندگی نامه مصطفی راغب

مصطفی راغب در اسفند سال ۱۳۶۸ هجری شمسی در تهران متولد شده است اما بزرگ شده یزد است و فعالیت های هنری اش را از شش سالگی آغاز کرده است. اولین استاد مصطفی راغب برای یادگیری آواز، اکبر عزیزی بود که از ۱۴ سالگی زیر نظرش فعالیت می کرد. پس از مدتی و کسب تجربه راغب به تهران بازگشت تا زیر نظر استادان دیگری تجربه بیشتر کسب کند. در تهران نیز اساتیدی چون مجید کیانی، حمیدرضا نوربخش و علی جهاندار به او آموزش داده اند.

مصطفی راغب درحال مداحی در مراسم مذهبی

مصطفی راغب درحال مداحی در مراسم مذهبی

مصطفی راغب هنرمند با استعدادی است و علاوه بر موسیقی در رشته های بازیگری و نقاشی نیز فعالیت هایی داشته است. تمامی فعالیت های هنری او همراه با موسسه آوازی نو است و راغب توانسته است در زمینه های مختلفی به بیش از بیست عنوان برتر دست یابد که برخی از انها عبارتند از:

● کسب رتبه اول آواز همراه با خواننده برتر گروه نوازی در اولین جشنواره موسیقی جوانان یزد

● برگزیده جشنواره موسیقی جوان در سال ۹۱

● کسب رتبه برتر در جشنواره بین المللی رضوی از سال ۹۰ تا ۹۳

● کسب رتبه اول جشنواره دانشجویی لرستان

●  کسب رتبه اول جشنواره تئاتر منطقه قشم

مصطفی جوان پس از سال ها تمرین در زمینه هنر و موسیقی، به صورت رسمی از سال ۱۳۸۵ مشغول به کار شد و علاوه بر خوانندگی،‌ به تدریس آواز و صداسازی نیز می‌پردازد.

افتخارات مصطفی راغب

علاوه بر کسب عناوین برتر در زمینه های موسیقی که پیش تر به آنها پرداختیم، راغب توانسته است رتبه‌ی اول به همراه گروه هم خوانی ثقلین در جشنواره‌ی کشوری کانون مساجد شمال کشور، کسب رتبه های  اول تا سوم قرائت قران و واذان در دوران تحصیل، کسب رتبه‌ی اول گروه هم خوانی در جشنواره عترت دانشجویی لرستان، رتبه‌ی اول مناجات خوانی در جشنواره دانشجویی لرستان و رتبه دوم در مسابقات ناقشی رنگ و روغن و برخی موارد دیگر را بدست آورد.

عکس مصطفی راغب خواننده پاپ ایرانی

عکس مصطفی راغب خواننده پاپ ایرانی

ازدواج و همسر مصطفی راغب

از وضعیت تاهل آقای جوان اطلاعاتی در دسترس نیست و اشاره ای به این موضوع نکرده است.