پیام بامزه رشید پای پست فرشاد احمدزاده

 در هفته هایی که گذشت اخباری متناقض و عجیب درباره انتقال فرشاد احمدزاده ستاره سابق تیم پرسپولیس به رقیب دیرینه اش استقلال در رسانه ها منتشر شد.

حتی برخی از رسانه ها با قطعیت کامل اعلام کردند که با رضایت جواد نکونام این هافبک پرحاشیه به زودی پیراهن آبی پوشان پایتخت را به تن خواهد کر‌د.

اما در هفته گذشته احمدزاده در اقدامی غافلگیرکننده با انتشار تصاویری از خودش با پیراهن شماره ۱۰ سپاهان اصفهان به تمامی این شایعات خاتمه بخشید.

در همین خصوص اکنون انتشار تصویر تازه ای از سوی این بازیکن در صفحه شخصی اش با پیراهن سپاهان در میدان نقش جهان اصفهان با واکنش های جالبی مواجه شده است.

البته نکته جالب این پست احساسی فرشاد احمدزاده کامنت بامزه قدرت الله ایزدی یا همان رشید مشهور شهر اصفهان است که با جمله «ماشالاد باشد» او را تحسین کرده است.

پست بامزه رشید پای پست فرشاد احمدزاده

پایان سکوت یک پرسپولیسی درباره یاغی شدن در استقلال

ورزش سه نوشت: در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.

فرشاد احمدزاده که یکی از پرماجراترین دوباره فوتبالی خود را طی 5 سال گذشته دنبال کرده، بار دیگر در آستانه انتقالی جنجالی به استقلال قرار داشت که البته به نظر می‌رسد این ماجرا پایان یافته است؛

هرچند او به طور کامل و شفافی به این موضوع واکنش نمی‌دهد و همه چیز را منوط به تصمیم دو باشگاه و احتمال انتقال معاوضه‌ای می‌داند.

او می گوید: یک سری مسائل را نمی شود قاطعانه جواب بدهی. نمی شود قاطعانه جواب داد که نه یا آره. من با سپاهان قرارداد دارم.

الان 30 سالم است و سعی می کنم باتجربه عمل کنم. طبق شرایطی که پشت سر گذاشتم بهترین تصمیمات را میگیرم. شرایط کنونی سپاهانم را دوست دارم اینجا باشم. شاید یک روز بگویند نباش و دست من نیست.