آنجلینا جولی چند سال جوان‌تر شد!

آنجلینا جولی با رنگ کردن موهای خود از قهوه‌ای تیره به بلوند روشن ظاهری جوان‌تر و شاداب پیدا کرده است!

آنجلینا جولی بازیگر مشهور که به خاطر موهای تیره‌اش معروف است، تغییری بزرگ در ظاهر خود ایجاد کرد. این خانم بازیگر اخیرا در حال قدم زدن در شهر نیویورک با موهایی بلوند دیده شد.

خانم بازیگر 48 ساله با تعدادی از فرزندانش در نیویورک وقت می‌گذراند. عکس‌های جدیدی از او در حال قدم زدن در بخش شرقی نیویورک منتشر شده است. ظاهر جدید و متفاوت آنجلینا در این عکس‌ها طرفداران را شگفت زده کرد.

آنجلینا با یک پیراهن مشکی ماکسی و کت بلند پشمی گشاد و کیفی مشکی و سفیدش بسیار زیبا به نظر می‌رسید.

آنجلینا جولی چند سال جوان‌تر شد!

 
 

ظاهر جدید آنجلینا جولی در نیویورک!

این بازیگر برنده اسکار در حال قدم زدن چند کلمه با رهگذران رد و بدل کرد. آنجلینا در حال حاضر برای نهایی کردن برخی جزئیات درباره پروژه جدیدش در نیویورک مستقر شده است.

پروژه جدید این بازیگر یک نمایش موزیکال از داستان «بیگانه» است.

 

«بیگانه» رمانی نوشته شده توسط اس. ای. هینتون و منتشر شده در سال 1967 است. فرانسیس فورد کاپولا در سال 1983 فیلمی با اقتباس از این رمان ساخت. بازیگران مشهوری مانند تام کروز، وال کیلمر، راب لو و مت دیلون در این فیلم نقش آفرینی کردند.

پویوین، 15 ساله آنجلینا جولی و برد پیت، نقشی اساسی در کمک به ساختن این اقتباس جدید در صحنه تئاتر دارد. این دختر نوجوان به عنوان دستیار مادرش در این پروژه فعالیت می‌کند.

تئاتر موزیکال «بیگانه» در آوریل سال آینده در برادوی افتتاح خواهد شد. آنجلینا به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه فعالیت می‌کند. این خانم بازیگر از بازگشت به تئاتر که به گفته خودش اولین عشق او بود بسیار خوشحال است.