100 دلاری جنجالی پشت قاب گوشی سهیلا منصوریان

سهیلا منصوریان یکی از قهرمانان مشهور ووشوی بانوان ایران است که این روزها در حال آماده سازی برای مسابقات ووشو قهرمانی جهان در آمریکا است.

با اینکه رقابت‌های جهانی ووشو هر دو سال یکبار در بالاترین سطح برگزار می شود اما از اکنون اغلب کارشناسان الهه و سهیلا منصوریان را بخت اول این تورنمنت می دانند.

البته در چند ماه گذشته فعالیت گسترده منصوریان کوچک در شبکه های اجتماعی با انتقاد های زیادی همراه بوده است.

100 دلاری جنجالی پشت قاب گوشی سهیلا منصوریان

چنانکه مدتی است این قهرمان مشهور دیگر مانند گذشته در این فضا حضور مستمر ندارد و بیشتر زمان اش را در حال تمرینات فشرده است.

در همین راستا حالا انتشار استوری بحث برانگیز از سوی این ورزشکار محبوب در صفحه شخصی اش با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

سهیلا منصوریان در پاسخ به پرسش عجیب یکی از کاربران درباره صد دلاری جنجالی پشت قاب گوشی اش اینگونه نوشته است:

«دلار پشت گوشیم فلسفه داره. قیمت گوشی ۱۳ با ۱۴ تفاوتش ۱۰۰ دلاره. گذاشتم که بگم میتونم ۱۴ بخرم ولی چون ریجستر نمیشه همین برام کافیه»

سنگ تمام ویژه الهه منصوریان برای حامد حدادی

 حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته پس از پایان بازی ایران و لبنان در مسابقات جام جهانی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

اسطوره 38 ساله بسکتبال ایران که سابقه سال‌ها بازی در لیگ NBA آمریکا را دارد، با قد دو متر هجده سانت یکی از بلند قامت ترین بازیکنان بسکتبال ایران بود.

با این حال خداحافظی این ستاره محبوب از دنیای بسکتبال بازخورد گسترده ای از سوی چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی داشته است.

در همین رابطه الهه منصوریان از قهرمانان معروف ووشوی ایران با انتشار یادداشتی خاص در صفحه شخصی اش به خداحافظی حدادی از صحنه ملی واکنش نشان داده است.

الهه منصوریان در این استوری حمایتی خطاب به حامد حدادی نوشته است: «خدا قوت، بابت تمامی زحماتت برای تیم ملی سپاسگزاریم»