استان کردستان یکی از امن ترین استان های کشور است

سردار محمد حسین رجبی  در هایش بزرگ یاد یاران که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس،شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به مجاهدت های مردم ولایتمدار دیار گروس در دوران دفاع مقدس،گفت: رزمندگان این شهرستان پیشروی،امنیت و شروع مجاهدت را از همین شهرستان آغاز کرده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس بیان داشت: رزمندگان شهرستان بیجار در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنوب و غرب و در توطئه های قومی از استان کردستان پشتیبانی کردند.

سردار رجبی با اشاره فعالیت های هیئت رزمندگان شهرستان بیجار،افزود:هیئت رزمندگان شهرستان بیجار با توجه به فعالیت های گسترده آن و برگزاری همایش بزرگ یاد یاران از فعالترین هیئت رزمندگان استان کردستان است.

این مقام مسئول ادامه داد: به لطف خداوند متعال و همت رزمندگان و به یومن خون پاک شهیدان و تلاش و مجاهدت سربازان انقلاب اسلامی ،در حال حاضر استان کردستان ازامن ترین استان های کشور است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه قدم به قدم خاک استان کردستان آغشته به خون پاک شهیدان است،بیان داشت:باید قدر شهیدان را بدانیم و همواره از این مهمی که به دست آمده توجه کنیم.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود گفت: حضور نیروهای مردمی مانند دوران دفاع مقدس راه گشای مشکلات کشور است.