نمایش خیابانی با موضوع اعتیاد در بانه برگزار شد + عکس

به نقل از  آرباباخبر،  نمایش خیابانی از نوع پرفرمنس آرت " بودن یا نبودن"به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در راستای فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی بیشتر به اقشار مختلف جامعه درباره آسیب‌های این مواد خانمان‌سوز در جامعه با همکاری شورای هماهنگی پیشگیری از مواد مخدر شهرستان بانه و همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری بانه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در این شهر اجراء شد.

 

  این نمایش خیابانی توسط گروه نمایشی "کازیوه" و " یکین" شهرستان بانه به کارگردانی فرزاد حسن میرزایی با عنوان" بودن یا نبودن " عصر روز شنبه از ساعت 19 الی 20 در میدان مروتی شهرستان بانه در معرض اجراء قرار  گرفت که با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

 

فرزاد حسن میرزایی کارگردان این نمایش خیابانی در حاشیه برگزاری این نمایش به خبرنگار آرباباخبر گفت: این سبک نمایش(پرفرمنس آرت) از سبک های جدید نمایش خیابانی است که اصلی ترین هدف از اجرای اینگونه نمایش ، به چالش کشیدن مخاطبان در باره معضلات مواد مخدر است.

 

وی خاطرنشان کرد، وقتی که بیننده این نمایش را می بیند خود به نتیجه مورد نظر که همان آگاهی یافتن در مورد انواع آسیب ها و معضلات اعتیاد می باشد دست می یابد.