برخورد با تعدادی از گردانندگان صفحات مجازی مدلینگ در کردستان

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس، سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشراف اطلاعاتی مناسب و رصد فضای سایبری به ویژه شبکه‌های اجتماعی با تعدادی از مدیران صفحات و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در سطح استان کردستان برخورد کرد.

 

 

روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مورد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به رصد سایبری سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کردستان بر روی شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام مشخص شد  بیشترین درصد اینستاگرام در اختیار آتلیه‌ها و آریشگاه‌های زنانه و مدلینگ‌هاست و عکس‌های موجود در این پیج‌ها اکثریت دنبال کننده‌ها را به خود اختصاص داده‌ است. این حجم زیاد تبلیغات ضمن تأثیرگذاری، با ایجاد و القای مسائل غیراخلاقی و غیردینی باعث افشای بی‌بندوباری و سستی بنیان خانواده می‌شود.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در پی غفلت دستگاه‌های فرهنگی و ناآگاهی صنوف و اتحادیه عکاسان، آرایش‌گران، مزون و طراحی لباس این صفحات به مکان ترویج فساد و فحشا تبدیل شده و به تولید و انتشار تصاویر مبتذل و غیراخلاقی از افراد و خانواده‌ها در فضای مجازی مبادرت می‌کردند. این فعالیت‌های مجرمانه با برنامه‌ریزی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و در راستای گسترش بی‌حجابی، ولنگاری فرهنگی، ارتباطات غیراخلاقی و هدف اصلی آن نیز وارد آوردن ضربات مُهلک به بنیان خانواده‌های ایرانی اسلامی است. این افراد در دام عناصر بیگانه و پروژه نفوذ فرهنگی گرفتار شده بودند و با اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت‌های این افراد در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام بیش از 50 نفر که در حوزه مدلینگ، آرایشگاه زنانه، آتلیه و خالکوبی فعال بودند در سطح استان کردستان شناسایی و با آنان برخورد شد.

 

این اطلاعیه تاکید کرده است: در ضمن این اقدام در پی افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه جهت برخورد با مجرمان فضای مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی صورت گرفته است.