ارائه خدمت پایدار به مردم اولویت شرکت آب و فاضلاب است

شاهین پاکروح ظهر امروز پنج شنبه در مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان اظهار اشت: امروز در صنعت آب و فاضلاب کشور رسالت ارائه پایدار خدمات را در حوزه آب و فاضلاب داریم و در همین راستا تلاش می شود که از تمامی ظرفیت های در اختیار به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

وی افزود : تعریفی که در ارائه خدمات در حوزه آب انجام می شود اجرای پروژه های زیرساختی است که طبیعتا باید به منابع آبی پایدار وصل شود، منابعی که با حداقل تنش آبی بتواند آب شرب مردم را در روستاها و شهرهای کشور تامین کند و به لحاظ کمی و کیفی شاخص های بهداشتی را داشته باشد.

وی با اشاره به نتیجه ارائه خدمت پایدار به مردم در حوزه آب و فاضلاب در کشور، بیان کرد: اگر این مهم به درستی اجرایی و عملیاتی شود در نتیجه آرامش را در موضوع تامین آب در کشور ایجاد می کند.

معاون امور مهندسی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب شهری کشور بیان کرد: در حوزه فاضلاب ایجاد زیرساخت ها به لحاظ جمع آوری، انتقال، تصفیه و بازچرخانی با نگرش بر تعادل بخشی آبهای زیرزمینی را دنبال می کنیم.

وی گفت: امروز در راستای تعادل بخشی به ظرفیت آب های زیرزمینی در کشور بخشی از پساب تصفیه خانه ها در سطح کشور به حوزه آب های زیرزمینی تزریق می شود و این سیاست کاری علیرغم اینکه هزینه های زیادی برای شرکت به دنبال دارد ولی انجام می شود.

پاکروح گفت: در حال حاضر بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه در صنعت آب و فاضلاب شهری در کشور در دست اجراست که البته بخشی از این پروژه بین بخشی است و بخشی دیگر نیز از سوی شرکت آب و فاضلاب کشور اجرایی می شود.

وی با اشاره به این میزان سرمایه گذاری در صنعت آب و فاضلاب کشور، یادآور شد: تحقق و نهایی شدن این میزان سرمایه گذاری در سطح کشور باعث می شود که تمامی شاخص های اصلی صنعت آب و فاضلاب شهری در سراسر کشور با ارتقاء چشمگیری مواجه شوند.

در جریان برگزاری این مراسم، ضمن تقدیر از علیرضا تخت شاهی مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان، محمد حسین محمدی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

علیرضا تخت شاهی از این پس به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه فعالیت می کند.