37 هزار واحد مسکن مهر در کرمانشاه واگذار شد

عبدالله بهادری اظهار داشت: از مجموع 53 هزار واحد مسکن مهر 37 هزار  واحد به متقاضیان تحویل شده و 16 هزار واحد باقی مانده نیز با پیشرفتی 90 درصدی در حال تکمیل است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین از صدور یک هزار و  139پروانه مهندسی تمدید و ارتقاء پایه 1و2و3 و صدور اولیه پروانه پایه 3-صدور 182 پروانه دفاتر طراحی و نظارت حقوقی صدور تمدید و ارتقاء 63 پروانه کاردانی و معماران تجربی و همچنین صدور تمدید 5 پروانه برای شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی خبر داد.

 

بهادری با اشاره به انجام 639 بازدید از پروژه ها عنوان کرد: از مجموع این تعداد،67 پروژه در شهرستانهای اسلام آبادغرب،کنگاور،جوانرود،صحنه و سنقر بوده و همچنین 23 بلوک در بحث های پروژه تعاونی مسکن لشکر 81 زرهی و پردیس و 39 بلوک از پروژه مسکن مهر کارگری تلاش در شهر کرمانشاه گزارش شده است.

 

وی درباره برنامه های حوزه مدیریت مسکن و شهرسازی این  اداره افزود: در سال گذشته افزون بر برگزاری کلاسهای ارتقاء پایه مهندسان،با بازدید نماینده اداره نظام مهندسی 25 پرونده مربوط به متقاضیان تدریس برای دوره های ارتقاء پایه مهندسان هم امتیاز و صلاحیت آنها محاسبه و مجوز آموزش صادر شد.